Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در یکی از مسابقات لیگ دسته دوم که امروز بین دو تیم سردار بوکان و شهرداری ماهشهر برگزار شد جنجال‌های و درگیری‌های زیادی پیش آمد به طوری که حتی مهدی پاشازاده سرمربی تیم شهرداری ماهشهر به دلیل هجوم تماشاگران تیم سردار بوکان دچار جراحت شد.

این مسابقه که از ساعت 14 امروز آغاز شد تا حدود ساعت 17 طول کشید و در نهایت مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید اما هواداران تیم سردار بوکان رفتار ناپسند و زشتی از خود نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: واکنش ستارگان فوتبال به درگذشت کوبی برایانت+فیلم

این دو تیم در جام حذفی نیز باهم بازی داشتند که تیم شهرداری ماهشهر توانسته بود تیم سردار بوکان را حذف کند و به همین دلیل بازی حساسیت‌ زیادی پیدا کرده بود.

منبع: عصر ایران لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qfS خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیگ برتر فوتبال شهرداری ماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب تلخ ارومیه یک ستاره درخشان داشت

به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در شب شکست شهرداری ارومیه برابر شهداب یزد، اگر عملکرد خوب پوریا فیاضی در ست اول را کنار بگذاریم، آرمان صالحی لیبروی شهرداری بهترین بازیکن در شب بد شهرداری ارومیه بود.

آرمان صالحی که در تقابل با محمدرضا حضرت پور لیبروی شهداب یزد بود، با انگیزه فراوان وارد زمین شد و در ساعد گ و توپگیری دیدنی کار کرد، اما یک تنه نتوانست جور ضعف دیگر بازیکنان تیمش را بکشد و شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

اما این شکست آرمان صالحی را نا امید نخواهد کرد و او قطعا برای بازی دوم و اثبات شایستگی های خود برنامه ویژه ای خواهد داشت، مخصوصا آنکه در آن سوی تور محمدرضا حضرت پور در تیم شهداب یزد حضور دارد و یک کری جذاب بین این دو لیبرو وجود دارد. حضرت پور هم دیشب شب خوبی راسپری کرد.

دیگر خبرها

  • شکست دریای بابل در شیراز
  • شکست شاگردان شمسایی در نخستین گام از تورنمنت ویتنام/ درگیری شدید در پایان بازی!+ فیلم
  • (ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی
  • مهم‌ترین دلیل شکست شوکه‌کننده مدافع قهرمانی
  • گرامیداشت نوروز در خانه محلّه شهرداری بوکان
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • قاتل فراری در دیلم دستگیر شد
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • شب تلخ ارومیه یک ستاره درخشان داشت
  • (ویدیو) رهبر انقلاب: درگیری‌های امروز جهان، رسانه‌ای است