Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@05:01:21 GMT

انهدام باند جاعلان کارت معاینه فنی خودرو

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۷۶۵۳

صراط:

سردار محسن خانچرلی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار داشت: در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر جعلی بودن چند کارت معاینه فنی در شهرستان شهریار، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش فارس وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی گسترده، موفق به شناسایی یک متهم شده و وی را حین تحویل کارت جعلی دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی استان بیان داشت: متهم در بازجویی‌های پلیس به جعل کارت‌های معاینه فنی خودرو با همدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اینکه متهم دیگر پرونده نیز با انجام اقدامات تخصصی پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد، ادامه داد: هر دو متهم در بازجویی‌ها، جرم خود را قبول داشته و در ادامه به ۵۰ فقره جعل کارت معاینه فنی خودرو اعتراف کردند.

سردار خانچرلی در پایان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد‌سازی اراضی ملی در لاهیجان

سرهنگ "حمید محمدی‌نسب" با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی و حفظ آن برای آیندگان یک وظیفه همگانی است، اظهارداشت: پلیس با سودجویانی که به منابع طبیعی و ملی دست‌درازی کنند با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
وی در ادامه از دریافت خبری در خصوص تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان لاهیجان و آغاز تحقیقات پلیس در این زمینه خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی به همراه کارشناسان اداره منابع طبیعی و جهاد کشاورزی به محل اعلامی اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه در بازدید از منطقه مورد نظر مشخص شد، متهم ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله بلوک دیوارکشی و محصور کرده است، افزود: در این راستا متهم ۷۷ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
این مقام انتظامی به رفع تصرف و جمع‌آوری کلیه آثار تجاوز با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع اشاره کرد و بیان‌داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.
سرهنگ محمدی‌نسب در پایان تاکید کرد: منابع طبیعی میراثی ارزشمندی بری آیندگان است که وظیفه همه ما حفظ این امانت است.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام باند ۲۰۰ میلیارد ریالی سارقان منزل
  • رفع تصرف ۲۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی در لاهیجان
  • آزاد‌سازی اراضی ملی در لاهیجان
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان