Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین گام استقلال برای صعود به آسیا مقابل الریان است.

طرفداری – در دیدار پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، استقلال و الریان به مصاف هم خواهند رفت.

 

 

 

 

 

پلی آف لیگ قهرمانان آسیا
الریان قطر – استقلال ایران
دوحه، ورزشگاه جاسم بن حمد

سه شنبه 8 بهمن 1398 ساعت 18:45

بازی های رودررو

پیش بازی

کافی بود هواداران خبر آمدنش به استادیوم را بشنوند، آنگاه بود که انواع و اقسام آهای فرهاد مجیدی ها در جایگاه های ضلع جنوبی استادیوم آزادی طنین انداز می شد، آبی های خسته تهران اقتدار گذشته خود را در مشت های گره کره او که پس از هرگل بوسه ای بر آن می زد می یافتند مشت هایی که آخرین جام لیگ را برای استقلال بالای سر برد بود و اما حالا او روی نیمکت داغ استقلال نشسته است جایی که می تواند محبوب ترین اسطوره ها را در برابر هواداران خشمگین قرار دهد، جایگاه لرزانی که اسطوره های زیادی را از تیمشان جدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین آزمون فرهاد روی نیمکت استقلال رساندن استقلال به مرحله گروهی لیگ قهرمنان آسیا ست که برای این امر باید از سد الریان پرمدعا گذر کند، استقلال در بازی اول خود تیم الکویت را در امارات در هم کوبید و در لیگ برتر نیز در رتبه پنجم قرار دارد و بسیاری معتقدند عیار فرهاد در این بازی مشخص می شود.

الریان درلیگ ستارگان قطر پس از الدحیل، حریف پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان در رتبه دوم قرار داد از بازیکنان سرشناس این تیم می توانیم به مرکادو، یاسین براهیمی، یونی بولی و عبدالعزیز حاتم اشاره کرد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین

پخش زنده بازی الهلال و العین در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امشب آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های الهلال و العین امشب _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز الهلال و العین

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 747115

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • ساعت پخش زنده بازی الهلال و العین + پخش آنلاین