Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: کار ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در استان مرکزی در دهه فجر آغاز می‌شود. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر کمیته همیاری و خدمت‌رسانی در سالن جلسات کمیته امداد با اشاره به فعالیت‌های کمیته همیاری در استان مرکزی اظهار داشت: کمیته همیاری و خدمت‌رسانی مردمی ترین کمیته دهه فجر است و خدمت به محرومان مهم‌ترین برنامه کمیته همیاری و خدمت رسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دهه مبارک فجر امسال همزمان با آغاز دهه پنجم انقلاب و نخستین سال بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب است و رویکرد کمیته همیاری خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر ومحرومان و تبیین نقش این اقشار از جامعه در پیروزی، موفقیت و دستاوردهای نظام اسلامی است.

موسی‌نژاد تصریح کرد: آغاز عملیات ساخت بیش از 1000 مسکن برای محرومان با حضور مسئولان کشوری و استانی از برنامه‌های شاخص کمیته امداد در ایام الله دهه مبارک فجر در استان است که زمین ساخت 500 واحد از این تعداد مسکن توسط اداره کل مسکن و شهرسازی واگذار شده و زمین 500 واحد دیگر نیز تا پایان سال واگذار می شود.

وی ادامه داد: برنامه‌های مشترکی نیز با همراهی دستگاه‌های عضو در کمیته همیاری و خدمت‌رسانی تدوین شده که پروژه‌های قابل افتتاح کمیته امداد، بنیاد مسکن، سازمان بهزیستی و سایر اعضای کمیته همیاری و خدمت‌رسانی به ارزش بیش از 250 میلیارد ریال در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

کمک 3 میلیارد تومانی مردم به کمیته امداد برای مناطق سیل‌زده جنوب کشورمددجویان ایلامی کمیته امداد از خدمات بیمه‌ اجتماعی برخوردار می‌شوند81 طرح اشتغال‌زایی کمیته امداد در پلدختر به بهره‌برداری می‌رسد

مسئول کمیته همیاری و خدمت‌رسانی عنوان کرد: دیدار اعضای کمیته و سایر مسئولان استانی با خانواده های نیازمند، ایثارگر و شاهد از برنامه‌های این کمیته است به طوری که دیدار با 315 خانوار در سطح استان، گل‌افشانی حجره طلبگی امام(ره) در شهر اراک و ارائه برنامه‌های فرهنگی از برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر تدارک دیده شده و اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ارسال به موقع مستندات به دبیرخانه کمیته همیاری و خدمت رسانی، حضور مؤثر در برنامه‌های اجرایی کمیته همیاری، انعکاس به موقع برنامه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های روابط عمومی و فضای مجازی، ارائه اینفوگرافی از فعالیت‌های شاخص و خدمات ارائه شده از موارد مورد انتظار دستگاه‌های عضو در کمیته همیاری و خدمت‌رسانی است.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی با تاکید برضرورت حضور حداکثری مردم و مخاطبان اعضای کمیته همیاری و خدمت‌رسانی در راهپیمایی یوم الله دهه مبارک فجر عنوان کرد: هدف نهایی کمیته همیاری و خدمت‌رسانی حضور مردمی گسترده و پرشور تر از گذشته در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه است.

انتهای پیام/711/ ع

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد

فرماندار سوادکوه، گفت: ۱۰ واحد مسکونی دچار خسارت شد و با توجه به گستردگی خسارت سیل برآورد خسارت هنوز مشخص نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، رمضان غلامی اواتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مورد آخرین وضعیت خسارت ناشی از سیل در این شهرستان، اظهار داشت: بازدیدهای میدانی در حال انجام است و خسارت بسیار سنگینی در بحث سردهنه‌ها، دیواره‌ها، جاده‌ها و بخش مسکن وارد شده و فعلا حدود 10 واحد مسکونی اعلام خسارت شده که 4 واحد در منطقه " بالازیراب" و بقیه در بخش مرکزی بوده است.

وی افزود: سردهنه‌ها آسیب جدی دیده‌اند از جمله در منطقه "کسلیان" در بخش زیراب، بخش مرکزی، راستوپی و ولوپی در واقع می‌توان گفت کل شهرستان درگیر سیل بوده است.

فرماندار سوادکوه گفت: برآورد مالی هنوز مشخص نشده، چرا که هر لحظه خسارت‌ها اعلام می‌شود و در حال جمع‌بندی خسارت‌ها در بحث مسکن و سردهنه‌ها هستیم؛ در بخش زیراب و بخش مرکزی مسدود شدن راه را داشتیم و حوزه‌های شهری و روستایی شهرستان درگیر شد.

غلامی اواتی با بیان اینکه باتوجه به پیش‌بینی‌‌ها تمهیدات لازم در نظر گرفته شده بود، تصریح کرد: اگر تمهیدات در نظر گرفته نمی‌شد یک ساختمان 4 طبقه در منطقه بالازیراب از بین می‌رفت، اما آمادگی که از قبل وجود داشت باعث حفظ این ساختمان شد.

وی یادآور شد: آماده‌ باش دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان شهرستان با توجه به پیش‌بینی‌ها وجود داشت و مواردی از جمله پاکسازی معابر، جوی‌ها و کانال‌ها باعث شد از آسیب‌های بیشتر از حالت فعلی جلوگیری شود.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه با توجه به وجود خسارت در سطح بالا و مراجعه افراد میزان مالی خسارت هنوز کاملا مشخص نشده است، بیان کرد: خسارت‌ها با توجه به مراجعات در زمینه مسکونی، کشاورزی، سردهنه‌ها باعث شده افراد در حال مراجعه و اعلام خسارت باشند و در حال مستندسازی هستیم و افراد خسارت دیده جدیدی مراجعه می‌کنند، برخی افراد در محلات نبودند و پایان هفته مراجعه می‌کنند و خسارت جدید اعلام خواهد شد، از این رو جمع‌بندی مالی کامل نشده و همچنان در حال بازدید میدانی هستیم‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • امداد رسانی به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب استان اصفهان
  • امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۲۴۵ فرد گرفتار در سیلاب
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه