Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@02:21:05 GMT

محمود عباس: نمی‌خواهم خائن باشم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۷۸۰۲

محمود عباس: نمی‌خواهم خائن باشم

رئیس تشکیلات خودگردان با اشاره به دست رد زدن به سینه ترامپ اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا وی را تهدید کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از النشره، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: به اطلاع مصر رسانده ایم که فلسطینی‌ها به مخالفت با معامله قرن خواهند پرداخت و دستوری به دستگاه‌های امنیتی به منظور ممانعت از رسیدن تظاهرات کنندگان به خطوط تماس داده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: رسانه‌های صهیونیستی: محمود عباس جواب تلفن ترامپ را نمی‌دهد فتح: زمان پایان دودستگی است

وی افزود: ما موشک و هواپیما نداریم اما اراده و عزم و ملت بزرگ داریم. ما طی روزهای آتی در حالت فوق العاده خواهیم بود و از همه می‌خواهیم که با ما باشند و ما به همه نیاز داریم. فلسطین روزهای سختی خواهد داشت و باید نتایج مخالفت را هرچه می‌خواهد باشد، بپذیریم و با تمام وجود در صحنه باشیم و مقاومت مردمی افزایش یابد. موضع ما در روزهای آتی یکپارچه خواهد بود.

محمود عباس گفت: ترامپ می‌خواهد موضوعی را به ما تحمیل کند که ما آنرا نمی‌خواهیم. این مساله غیرممکن است و همه شما می‌دانید ملت ما زمانی که مخالفت کند، چگونه ملتی است.

وی تاکید کرد: از عمرم زیاد نمانده است نمی‌خواهم که خائن قلمداد شوم. هنگامی که با گفتگو با ترامپ مخالفت کردم به من گفت که تاوان رفتار احمقانه ات را خواهی داد.

همزمان خبرنگار المیادین در کرانه باختری از تحرکات نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و فرستادن بالن و ابزار جاسوسی برای رصد رام الله خبر داد.

خبر دیگر اینکه یک منبع دیپلماتیک به المیادین اعلام کرد که سفیران برخی کشورهای عربی برای مراسم رونمایی از معامله قرن دعوت شده اند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا ترامپ صهیونیست مشرق مصر امریکا تشکیلات خودگردان محمود عباس آمریکا فلسطین المیادین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی‌پور رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد

«سید محمود حسینی پور» با حکم معاون اول رئیس‌جمهور رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی سید محمود حسینی‌پور را به عنوان «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

متن حکم مخبر به شرح زیر است:

جناب آقای سید محمود حسینی پور

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی‌گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون‌مداری» دولت مردمی، در انجام مسئولیت محوله موفق و مؤید باشید.

محمد مخبر
معاون اول رئیس جمهور

بر اساس این گزارش، پیش از این سردار محمد رضا یزدی ریاست دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی را بر عهده داشت که به تازگی در دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی عهده دار مسئولیت شده است.

گفتنی است سید محمود حسینی پور که از آبان 1400 تاکنون به عنوان استاندار مازندران مسئولیت داشت، دارای مدرک فوق لیسانس حقوق عمومی و با بیش از 25 ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل به کسب افتخار مدال جانبازی نائل آمده است.

تدریس در دانشگاه‌های امام باقر (ع)، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و مرکز آموزش مدیران و عضویت در شورای امنیت کشور و شورای فرهنگ عمومی کشور از جمله سوابق او است.

معاون وزیر اطلاعات و دستیار ویژه وزیر، ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، ریاست دفتر ویژه سازمان بازرسی و دبیری شورای راهبردی این سازمان، دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کل کشور و  عضو هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات بخشی از سوابق اجرایی و مسئولیت‌های رئیس جدید دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • حسینی‌پور رئیس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد
  • مالک چینی باشگاه اینتر: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید
  • استاندار مازندران سِمَت جدید گرفت
  • ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • ترامپ سخنرانی خود را به دلیل آب و هوای بسیار بد لغو کرد
  • حمله محمود عباس به آمریکا