Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ پنتاگون شامگاه دوشنبه اعلام کرد که یک فروند هواپیمای نظامی این کشور در ولایت غزنی سقوط کرده است.

سخنگوی نیرو‌های آمریکای در افغانستان نیز اعلام کرد که دلیل سقوط هواپیما آمریکایی در منطقه غزنی همچنان در حال بررسی است، اما هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که این هواپیما به دلیل شلیک متخاصمانه سرنگون شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صبح امروز گزارش شد که یک فروند هواپیما در منطقه «غزنی» افغانستان سقوط کرده است. در حالی که ابتدا شایعه شده بود که این هواپیما مسافربری بوده است، اما تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد نشان داد که این هواپیما از نوع «بمباردیر E-۱۱A» نیروی هوایی آمریکاست. این هواپیمای ارتباطی به عنوان نقطه تماس در میدان نبرد به کار گرفته می‌شود.

پس از آن طالبان با صدور بیانیه‌ای سقوط این هواپیما را تأیید و اعلام کرد که تمام سرنشینان این هواپیما کشته شده‌اند. به گفته طالبان، این هواپیما حامل چندین افسر بلندپایه آمریکایی بوده است. لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qfU برچسب ها: رویداد24 ، پنتاگون ، سرنگونی هواپیمای اوکراینی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 پنتاگون سرنگونی هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، یائیر لاپید نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی و رئیس احزاب مخالف کابینه نتانیاهو بار دیگر برگزاری فوری انتخابات زودهنگام و سرنگونی کابینه نتانیاهو را خواستار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

لاپید در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: کابینه فعلی باعث ویرانی اسرائیل شده و خواهد شد.

وی با تمسخر نتانیاهو افزود: تمام چیزی که از آقای امنیت باقی مانده، روستا‌های ویران از بئیری تا کریات شمونه است.

یائیر لاپید اظهار داشت تنها چیزی که باقی مانده، خشونت شهرک‌نشینان تندرو تروریستی است که از کنترل خارج شدند و بازدارندگی اسرائیل هم به کلی از بین رفته است.

لاپید گفت: اگر در زمان مناسب اقدام به براندازی دولت نتانیاهو نکنیم، تنها ویرانی و بدبختی برای ما به همراه خواهد داشت و زمان آن رسیده که انتخابات برگزار شود.

دیگر خبرها

  • پرواز هواپیمای آمریکایی بر فراز تنگه تایوان و واکنش سریع چین
  • لحظه سرنگونی پهپاد گلوبال هاوک آمریکایی + فیلم
  • گلایه از نیمه کاره رها شدن ساخت کارخانه بازیافت هواپیما در همدان
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • اف-۲۲ آمریکایی بهتر است یا جنگنده جی-۲۰ چین؟
  • چرا قیمت دلار محکوم به سقوط است‌؟
  • تصاویری که از سقوط یک هواپیما در چین ضبط شده / مرگ همه مسافرها (فیلم)
  • درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو
  • توزیع بیش از ۳۲ هزار پاسپورت در غزنی
  • رهبر مخالفان اسرائیل خواستار سرنگونی نتانیاهو شد