Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@22:54:46 GMT

اسرائیل مدعی جاسوسی حماس از این رژیم شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۷۹۱۳

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) روز دوشنبه مدعی شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، توانسته از اسرائیلی ها برای جاسوسی از این رژیم استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، شاباک ادعا کرد که حماس توانسته اسرائیلی ها را برای تصویر برداری از نهادها و مؤسسات وابسته به ارتش این رژیم، به کار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام این نهاد امنیتی، دو اسرائیلی بازداشت شده اند که حماس از آن ها برای جمع آوری اطلاعات از ارتش این رژیم استفاده می کردند.

شاباک افزود:ٰ افراد بازداشت شده از اهداف و مواضع ارتش اسرائیل در مرکز فلسطین اشغالی از جمله مراکز استقرار سامانه گنبد آهنین و سایر تاسیسات امنیتی این رژیم عکس برداری می کردند.

سازمان اطلاعات و امنیت داخلی ادعا کرد که این افراد اطلاعاتی درباره شلیک موشک ها و تصویر سقوط آنها در اختیار حماس قرار داده اند.

مقامات حماس هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.

این تحولات در فلسطین اشغالی در حالی صورت می گیرد که قرار است ترامپ روز سه‌شنبه پیش از دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» رهبر حزب آبی‌سفید این رژیم، از طرح یادشده رونمایی کند.

لینک کوتاه: asriran.com/002yyF

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد

منابع عبری‌زبان مدعی شدند کابینه نتانیاهو با آتش‌بس موقت در غزه به مدت چند هفته موافقت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، توافق موقت برای آزادی ده‌ها «ربوده شده» (اسرای صهیونیست نزد حماس) به پاسخ حماس بستگی دارد.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود افزود: اسرائیل در پیشنهاد خود، خواستار آزادی ده‌ها اسرائیلی «ربوده شده» از جمله زنان و سربازان زن و بیش از ۲۰ زندانی است.

بنا به گزارش این شبکه تلویزیونی صهیونیستی، اسرائیل انعطاف زیادی در مورد درخواست حماس برای خروج نظامیان ارتش از گذرگاه «نتزاریم»، نشان داده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: «اسرائیل با آتش بس چند هفته ای موافقت خواهد کرد.»

طبق این گزارش، «تل آویو با آزادی اسرای فلسطینی از جمله کسانی که متهم به انجام عملیات قتل هستند، موافقت خواهد کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منابع عبری: اسرائیل با آتش‌بس چند هفته‌ای موافقت خواهد کرد
  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • بازدید میدانی یحیی السنوار از مناطق درگیری در غزه
  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟