Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@18:03:49 GMT

نارضایتی بازیکنان بارسلونا از سرمربی جدید

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۸۱۳۰

بارسلونا در روزهای ابتدایی سال جدید و در حالیکه در صدر جدول لالیگا قرار داشت، با تصمیمی عجیب حکم به برکناری ارنستو والورده داد تا کیکه ستین، سرمربی نه چندان مطرح هدایت این تیم را بر عهده گیرد.

اخبار ورزشی - اما نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد بازیکنان بارسلونا در همین روزهای ابتدایی انتقاداتی به سرمربی جدید وارد کرده و تغییر سیستم دفاعی را صحیح ندانسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان باتجربه بارسلونا معتقدند بروز تغییرات زودهنگام در سیستم بازی این تیم به سود آنها نبوده و باعث بروز سردرگمی شده است. بارسا در هفته های اخیر و از زمان ورود کیکه ستین، با سیستمی متفاوت و با سه دفاع مقابل رقبا قرار می گیرد. در دو و نیم فصل حضور ارنستو والورده روی نیمکت بارسلونا، هرگز از چنین روشی استفاده نمی شد و بازیکن بارسا حس می کنند بروز چنین تغییراتی در این مقطع از فصل به ضرر آنها تمام خواهد شد.

بارسلونا در دیدار مقابل والنسیا عملکرد چندان خوبی از نظر دفاعی نداشت و تقریبا تمام طول 90 دقیقه شاهد حملات پردامنه حریف بود. شاید اگر در این دیدار درخشش خیره کننده مارک آندره تراشتگن و مهار یک پنالتی و موقعیت های دیگر رقیب رقم نمی خورد، بارسلونا با شکست سنگین تری استادیوم مستایا را ترک می کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لالیگا اخبار ورزشی بارسلونا لالیگا ارنستو والورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها در گفت‌وگو با ورزش سه

به گزارش "ورزش سه"، پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور دقایقی پیش قرارداد خود را با تیم تراکتور فسخ کرد تا به این ترتیب پایان کارش در جمع سرخپوشان تبریزی را رقم بزند.

این در حالی است که او ساعتی پیش آخرین جلسه تمرینی تیم تراکتور را هدایت کرده و در حاشیه تمرین با بازیکنان این تیم خداحافظی کرده بود و حالا به صورت رسمی برگه فسخ قرارداد خود را هم امضا کرد.

جدایی پاکو خمس در شرایطی است که باشگاه تراکتور 48 ساعت پیش از این سرمربی حمایت و اعلام کرده بود که او تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد ماند اما اتفاقات اخیر باعث شد تا خود او درخواست جدایی بدهد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما او در حاشیه تمرین خطاب به بازیکنان گفته است:
چنین شرایطی پیش آمده و ما باید برگردیم چون ما خانواده ما نگران است. برای شما آرزوی موفقیت دارم. این راهی است که باهم شروع کردیم و امیدوارم شما بتوانید تمام کنید.

دقایقی پس از اینکه قرارداد پاکو خمس فسخ شد، خبرنگار ما گفت‌وگویی بسیار کوتاه را با سرمربی تیم تراکتور انجام داد که او در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش را فسخ کرده؟ گفت: «بله، فسخ کردیم و از ایران خواهیم رفت

خمس سپس درباره اتفاقات پیش آمده با خبرنگاران و اینکه آیا از آنها گلایه‌ای دارد؟ پاسخ داد: «نه هیچ اتفاقی نیفتاد، برای تو هم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم

سوال پایانی از خمس این بود که چه توصیه‌ای برای هواداران تیم دارد؟ او پاسخ داد: «امیدوارم هوادار تیم بمانند و از بازیکنان و تیم تراکتور مراقبت کنند

پاکو خمس هم اکنون در اتاق خود در اقامتگاهش حضور دارد و در حال جمع‌آوری وسایل برای ترک تبریز به همراه دستیاران است.

دیگر خبرها

  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • استقبال هواداران بارسلونا از بازیکنان پاری سن ژرمن؛ توهین به دمبله، تشویق ام باپه!
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها
  • آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها در گفت‌وگو با ورزش سه
  • خداحافظی خمس با بازیکنان تراکتور
  • اتفاق نظر مدیران بارسلونا در مورد جانشین ژاوی
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا