Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تازه‌ترین رده بندی مهاجمان و مربیان باشگاه‌های فوتبال جهان که از سوی سایت ورلد کلاب رنکینگ اعلام شد، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه زنیت روسیه در رتبه ۶۷ جهان قرار گرفت و به این ترتیب بهترین مهاجم ایران لقب گرفت. این در حالی است که سردار در رده بندی پیشین در رتبه ۷۱ جهان قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آزمون، ارسلان مطهری مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال تهران با وجود سقوط ۲ پله‌ای و قرار گرفتن در رتبه ۲۱۶ جهان قرار گرفت و دومین مهاجم برتر کشورمان شد و علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران، با صعود ۵۵ پله‌ای در رتبه ۲۶۸ جهان و سوم ایران جای گرفت.

در سطح جهان نیز لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با کسب ۴۶۳۱ امتیاز و یک پله صود در رتبه نخست جای گرفت و مداله مهاجم النصر و لیونل مسی مهاجم بارسلونا به ترتیب در رده دوم و سوم جهان قرار گرفتند.

در بخش مربیان نیز علیرضا منصوریان سرمربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن در رتبه ۲۱۸ جهان و نخست ایران ایستاد. پس از او امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان در رتبه ۴۱۴ جهان و دوم ایران و یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در رتبه ۴۲۱ جهان و سوم ایران جای گرفتند.

در این رتبه بندی جایگاه ۶ مربی برتر جهان تغییری نداشت و یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در صدر ایستاده و ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا و گایاردو سرمربی ریور پلاته در جای دوم و سوم قرار دارند.

بيشتر بخوانيد: استراماچونی بالاتر از کالدرون قرار گرفت/ منصوریان در صدر مربیان ایرانی


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار آزمون بارسلونا لیونل مسی علیرضا منصوریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # خودرو لوکس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • سرمربی ترکیه ای تیم ملی بسکتبال رفتنی شد
  • (ویدئو) دو ایرانی بهترین تبلیغ تاریخ تویوتا را در دبی ساختند!
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری