Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@23:58:41 GMT

محمود عباس: نمی‌خواهم خائن باشم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۸۱۷۱

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد: به اطلاع مصر رسانده ایم که فلسطینی‌ها به مخالفت با معامله قرن خواهند پرداخت و دستوری به دستگاه‌های امنیتی به منظور ممانعت از رسیدن تظاهرات کنندگان به خطوط تماس داده نخواهد شد.

اخبار بین الملل - وی افزود: ما موشک و هواپیما نداریم اما اراده و عزم و ملت بزرگ داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما طی روزهای آتی در حالت فوق العاده خواهیم بود و از همه می‌خواهیم که با ما باشند و ما به همه نیاز داریم. فلسطین روزهای سختی خواهد داشت و باید نتایج مخالفت را هرچه می‌خواهد باشد، بپذیریم و با تمام وجود در صحنه باشیم و مقاومت مردمی افزایش یابد. موضع ما در روزهای آتی یکپارچه خواهد بود.

محمود عباس گفت: ترامپ می‌خواهد موضوعی را به ما تحمیل کند که ما آنرا نمی‌خواهیم. این مساله غیرممکن است و همه شما می‌دانید ملت ما زمانی که مخالفت کند، چگونه ملتی است.

وی تاکید کرد: از عمرم زیاد نمانده است نمی‌خواهم که خائن قلمداد شوم. هنگامی که با گفتگو با ترامپ مخالفت کردم به من گفت که تاوان رفتار احمقانه ات را خواهی داد.

همزمان خبرنگار المیادین در کرانه باختری از تحرکات نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و فرستادن بالن و ابزار جاسوسی برای رصد رام الله خبر داد.

خبر دیگر اینکه یک منبع دیپلماتیک به المیادین اعلام کرد که سفیران برخی کشورهای عربی برای مراسم رونمایی از معامله قرن دعوت شده اند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فلسطین اخبار بین الملل رام الله فلسطین محمود عباس مصر هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری؛علی داوودی در پایان تمرین امروز تیم‌ملی از شرایط خودش و اردو حرف زد و گفت: «شرایط تمرین خوب است و ما هم اردوی خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.گروه ما ۱۰ روز دیگر به تایلند اعزام می‌شود که آخرین مسابقات برای کسب سهمیه المپیک است.انشاالله بعد از این مسابقه آماده می‌شویم تا با تمام قدرت راهس المپیک شویم.»

داوودی ادامه داد: «المپیک مسابقه سختی خواهد شد،مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی این مسابقات شوم،اتفاقات خوبی را رقم خواهم زد.»

داوودی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه مردم ایران گفت: «آرزو می‌کنم برای بچه‌های وزنه‌برداری هم سال خوب و پر برکتی باشد.خب تمرین کردن در عید سخت است اما همه بچه‌هایی که اینجا در اردو هستند هدف دارند و رسیدن به این هدف باعث شده تا آن سختی احساس نشود.برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888785

دیگر خبرها

  • نخست‌ وزیر جدید تشکیلات خودگردان فلسطین معرفی شد
  • مخالفت دوباره شولتز با ارسال موشک تاروس و اعزام نیرو به اوکراین
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • اعلام زمان خداحافظی مسی
  • لیونل مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان ‌خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مسی زمان خداحافظی خود را اعلام کرد
  • مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم
  • شجاع خلیل زاده: آرزوی من قهرمانی با تراکتور است
  • شعرخوانی برای دانش آموز سرطانی در حضور رهبر انقلاب