Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@20:58:17 GMT

ترامپ و گانتز در کاخ سفید دیدار کردند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۸۱۸۳

ترامپ و گانتز در کاخ سفید دیدار کردند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «بنی گانتز» رئیس ائتلاف آبی و سفید رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه در کاخ سفید با یکدیگر دیدار کردند.

به نوشته پایگاه خبری «تایمز اسرائیل»، این دیدار بلافاصله پس از پایان دیدار «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ترامپ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور آمریکا در ابتدای دیدار خود با نتانیاهو در جمع خبرنگاران خبر داد که عصر روز سه‌شنبه از معامله قرن رونمایی خواهد شد.

ترامپ مدعی شد طرح صلح شانس موفقیت دارد، اما اگر فلسطینیان خواستار توافق نباشند، توافقی حاصل نخواهد شد.

این طرح در حالی فردا رونمایی خواهد شد که فلسطینی‌ها قاطعانه این طرح صلح را رد کرده‌اند، اگرچه گفته می‌شود برخی کشورهای عربی موافقت خود را با این طرح ابراز داشته‌اند.

برخی رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی طرح صلح پیشنهادی آمریکا را «سخاوتمندانه‌ترین» طرح سازش برای اسرائیل توصیف کرده و اعلام کرده‌اند که در این طرح حاکمیت تل‌آویو بر تمام شهرک‌های اسرائیلی‌نشین به رسمیت شناخته‌شده و مرزهای «اسرائیل» به میزان قابل‌توجهی به سمت شرق گسترش خواهد یافت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا رئیس جمهور آمریکا رژیم صهیونیستی آمریکا دونالد ترامپ معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با عقب نشینی از تصمیم قبلی خود در رابطه با لغو سفر هیئت اسرائیلی به واشنگتن درصدد است تا رون درمر، وزیر امور راهبردی و سخی هنگبی، مشاور امنیت داخلی این رژیم را در هفته آتی به واشنگتن اعزام کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با عقب نشینی از تصمیم قبلی خود در رابطه با لغو سفر هیئت اسرائیلی به واشنگتن درصدد است تا رون درمر، وزیر امور راهبردی و سخی هنگبی، مشاور امنیت داخلی این رژیم را در هفته آتی به واشنگتن اعزام کند.

 هدف از سفر این هیئت صهیونیستی هماهنگی با مقامات کاخ سفید درباره جزییات طرح حمله ارتش اسرائیل به رفح عنوان شده است.

تحلیلگر سرشناس صهیونیست: عملیات در رفح نفعی نداردروز 173 طوفان‌الاقصی|بمباران رفح و اردوگاه النصیراتهشدار ماکرون به نتانیاهو در مورد حمله به رفحروز 170 طوفان الاقصی| ده‌ها شهید در بمباران منازل مردم رفحبلینکن: حمله به رفح امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس جمهور با دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین | ملت فلسطین با پایداری خود دشمن صهیونیستی و آمریکا را غافلگیر کرده است
  • اعدام هولناک 200 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • هرتزوگ: بایدن دوست فوق‌العاده‌ای برای اسرائیل است
  • رئیس‌جمهور آرژانتین: اسرائیل در غزه هیچ افراطی مرتکب نمی‌شود
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • ۵۵ درصد آمریکایی‌ها مخالف جنگ رژیم اسرائیل هستند
  • آمریکا: به اسرائیل فقط مشاوره نظامی می‌دهیم
  • ترامپ هم طرفدار آتش بس در غزه شد
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟