Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@21:19:33 GMT

جدول سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۸۲۰۷

به گزارش فارس، جدول برنامه های سی و پنجمین جشنواره ‏موسیقی فجر منتشر شد و فروش بلیت اجراها غیر از بخش پاپ در تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای ‏نیاوران، برج آزادی و تالار سوره از ساعت 18 امروز دوشنبه 7 بهمن در سایت تیوال‎ ‌‏(‏www.tiwall.com‏) ‌‎ ‎آغاز ‏شد.

فروش بلیت بخش پاپ نیز با اعلام اجراهای پاپ جشنواره از دوم بهمن ماه در سایت پارس بلیت    ‏www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

parsbelit.com)‌‏) آغاز شده است‎.‎
‏82‌‎ ‎گروه موسیقی در بخش های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین الملل، ارکسترال،پاپ، تلفیقی، بانوان، ‏کودک و نوجوان با 90 اجرا در 80 سانس در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر حضور دارند‎.‎
سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر 24 تا 30 بهمن ماه برگزار می شود‎.‎

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه مشکلی برای برگزاری کنسرت و برگزاری جشنواره موسیقی وجود ندارد، گفت: اکنون استان بوشهر از ۹ تا ۱۱ اردیبهشت میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس است. - اخبار استانها -

عبدالرحیم افروغ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهربا اشاره به وضعیت فعالیت‌های حوزه فرهنگ و هنر استان بوشهر در سال گذشته اظهار داشت: در این سال 100 برنامه و رویداد فرهنگی در استان بوشهر ثبت شد.

وی تعداد فعالیت‌های قرآنی استان بوشهر در سال 1402 را افزون بر 185 رویداد اعلام و تصریح کرد: تعداد برنامه‌ها و رویداد رسانه‌ای 5 مورد و تعداد اجراهای موسیقی حدود 100 برنامه و 600 تئاتر بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه مشکلی برای برگزاری کنسرت و برگزاری جشنواره موسیقی وجود ندارد گفت: برخی از کنسرت‌ها نیاز به هماهنگی بین دستگاهی است که کنسرت آرمان گرشاسبی‌ مجوزهای لازم را دریافت کرده بود، ولی لغو آن مشکلات هماهنگی بین دستگاه‌ها بود و این سوء‌تفاهم با صحبت برطرف شد.

افروغ با بیان اینکه مشکلی برای صدور مجوز برگزاری کنسرت وجود ندارد گفت: برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس 9 تا 11 اردیبهشت یکی از برنامه‌های ماه جاری است.

وی سال 1402 در حوزه فرهنگ و هنر استان بوشهر را سالی فعال، پویا و پر از اجرایی شدن برنامه‌های متنوع دانست و بیان کرد: این مهم با مجموعه همکاران، هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه و فعالان حوزه قرآن در سطح استان بوشهر برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: تابلو و نمایی که از این حوزه در استان بوشهر وجود دارد قطعاً نمایی پویا و پر از تحرک، جنب و جوش و پر از نوآوری است و این مهم همه کسانیکه با حوزه فرهنگ و هنر استان ارتباط دارند شاهد و ناظر هستند و بر این فعالیت گواهی می‌دهند.

افروغ بیان کرد: مصادیقی از این مهم در تعداد برنامه‌های برگزار شده گویای این موضوع است.

وی جمیع این برنامه‌ها را گویای فعال بودن حوزه فرهنگ و هنر استان بوشهر دانست و اضافه کرد: این حوزه با همت، تلاش و نوآوری نوجوانان، جوانان، دانشجویان، دانش‌آموزان و همه هنرمندان در سطوح جامعه که نقش‌آفرین هستند انجام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تدوین برنامه‌های سال جاری را مورد اشاره قرار داد و گفت: یکی از برنامه‌های خیلی خوب استان بوشهر برگزاری جشنواره موسیقی خلیج‌فارس در ایام 9 تا 11 اردیبهشت است.

افروغ اختتامیه جشنواره ملی رضوی در بوشهر را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: این جشنواره در رشته‌های نقالی، پرده‌خوانی، چاووش‌خوانی و امثال آن و امسال ضمن میزبانی از هنرمندان ملی، برنامه‌هایی هم در حوزه قرآنی و هنرهای نمایشی، تجسمی و دیگر عرصه‌ها تدوین شده است.

وی یکی از برنامه‌های خوب و ستودنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تشکیل قرارگاه شهید آوینی دانست و گفت: در دل این قرارگاه رویدادهای مختلفی تشکیل شد که برای این اتفاق برای همه شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده و برای هر شهرستان حداقل یک رویداد طراحی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: در این راستا برای هر انجمن هنری و فرهنگی حداقل یک رویداد تعریف شده و غیر از آن چند رویداد در حوزه‌های رسانه، نوجوان و فضای مجازی تدوین شده که ان‌شاءالله با همکاری موسسات، آموزشگاه‌های مختلف و فعالان حوزه فرهنگ تقدیم مردم هنردوست استان بوشهر می‌شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت