Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران‌ شاهین طبع پس از پیروزی امشب تیمش مقابل مهرام تهران گفت: امیداوریم با ادامه بازی های رو به پیشرفت فعلی بتوانیم به نتایج دلخواه در مرحله پلی آف دست یافته و افتخاری ارزشمند را برای گرگان کسب کنیم.

وی ادامه داد: هنوز چند بازی سخت و حساس دیگر تا پایان دور مقدماتی باقی مانده و تمرکز تیم را معطوف به مرحله پلی آف نمی کنیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اولین حضور بهنام یخچالی در ترکیب تیم شهرداری گرگان گفت: یخچالی پیش از این در لیگ‌ چین بازی کرد و با آمادگی کامل به گرگان آمد که با وجود خستگی سفر کیفیت بالای خود را به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم بسکتبال مهرام‌ تهران‌ هم در گفت و گو با خبرنگاران مسوولیت شکست تیمش در بازی امروز مقابل شهرداری گرگان را پذیرفت.

سیدمصطفی هاشمی اظهار داشت: بازی ضعیفی مقابل تیم شهرداری گرگان ارایه کردیم و این موضوع را نمی توان انکار کرد.

وی همچنن به غیبت صمد نیکخواه بهرامی در ترکیب تیمش اشاره کرد و گفت: نبود این بازیکن در ترکیب تیم به دلیل مصدومیت کمر در شکست تیم بی تاثیر نبود.

شهردار گرگان و مدیر تیم بسکتبال شهرداری هم پس از کسب این پیروزی وعده داد به بازیکنان این تیم پاداش ویژه ای تعلق خواهد گرفت.

عبدالرضا دادبود همچنین گفت که پرداخت این گونه پاداش ها در طول فصل ادامه خواهد داشت.

بازیکن جدید و ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان هم با تاکید بر کار گروهی تیمش گفت: غیبت صمد نیکخواه بهرامی تاثیری بر اجرای کارها، برنامه ها و تاکتیک های ما مقابل مهرام نداشت.

بهنام یخچالی کادر فنی از بازیکنان خواسته بود تا همان تاکتیک های تمرین شده را در مسابقه اجرا کنند و توجه و تمرکز خود را از ترکیب تیم حریف دور کنند.

بازیکن ملی پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تمجید از نیکخواه بهرامی افزود: این بازیکن در صورت حضورش در ترکیب مهرام می‌ توانست کمک موثری برای تیمش باشد اما نتیجه عملکرد تیمی ما منجر به پیروزی در این دیدار شد.

تیم بسکتبال مهرام تهران که در دیدار رفت مقابل شهرداری گرگان توانسته بود در ثانیه آخر با شوت سه امتیازی صمد نیکخواه بهرامی با نتیجه ۶۷ به ۶۶ در تهران به پیروزی برسد، امشب در مسابقه برگشت در گرگان با نتیجه ۶۵ بر ۴۶ مغلوب میزبانش شد.

برچسب‌ها لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان تیم بسکتبال مهرام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان تیم بسکتبال مهرام لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان تیم بسکتبال مهرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در شرایطی تیمش را در تعطیلات نوروزی آماده می‌کند که نخستین بازی سال را تیم تحت هدایت او مقابل هوادار تهران انجام خواهد داد، اما پس از آن رقابت‌های حساس دیگری مقابل مدعیان لیگ برتر و جام حذفی برگزار می‌کند.

با وجود اینکه شاگردان مجتبی حسینی در یک ماه آینده باید در لیگ برتر و جام حذفی مقابل تراکتور، استقلال، ذوب‌آهن، پرسپولیس و ... قرار بگیرند، اما تمام فکر و برنامه این سرمربی روی موفقیت تیمش در نخستین بازی سال 1403 برابر هوادار تهران است تا بتوانند شروع موفقیت‌آمیزی داشته باشند.

آلومینیوم اراک روزهای بیستم و بیست و چهارم فروردین ماه مقابل تراکتور و استقلال تهران قرار می‌گیرد و پس از آن هم جدال‌های حساس دیگری برابر ذوب‌آهن و پرسپولیس خواهد داشت، اما مجتبی حسینی در حال حاضر به هیچکدام از این 4 مسابقه فکر نمی‌کند و برنامه تاکتیکی تیمش را روی دیدار با هوادار گذاشته است.

مجتبی حسینی که تیمش در این فصل موفق ظاهر شده و با یک بازی کمتر در رده هفتم جدول قرار گرفته، امیدوار است در مسابقه معوقه لیگ برتر مقابل هوادار تهران هم که یک هفته دیگر برگزار می‌شود، به برتری برسند و روحیه بالایی برای ادامه بازی‌ها بگیرند.

دیگر خبرها

  • پیروزی شهرداری گرگان مقابل پلیس عراق
  • برتری قاطع شهرداری گرگان در گام نخست نیمه‌نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| برتری شهرداری مقابل پلیس عراق
  • شروع طوفانی در سال جدید/پیروزی نماینده بسکتبال ایران در آسیا
  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • اولین بازی نیمه نهایی باشگاه‌های بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • امروز؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان میزبان الشرطه عراق در نیمه نهایی
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)