Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبور حسینی مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان ثلاث باباجانی::small_red_triangle_down::small_red_triangle_down::small_blue_diamond:بیمارستان موقت شهرستان ثلاث باباجانی با فعالیت پنج پزشک متخصص، چهار پزشک عمومی و ۵۵ پرسنل که ۱۶ نفر آن‌ها پرستار می‌باشند در حال ارائه خدمات درمانی به مردم این شهرستان است.small_blue_diamond:بیمارستان موقت این شهرستان آمادگی لازم جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

small_blue_diamond:این بیمارستان با دارا بودن بخش‌های زنان و زایمان، اطفال، زایشگاه، داخلی و اتاق عمل به طور متوسط ماهانه پذیرای ۳۰۰۰ بیمار است.small_blue_diamond:این مرکز موقت درمانی دارای امکانات و تجهیزات سونوگرافی و رادیولوژی است.small_blue_diamond:داشتن آزمایشگاه، تجهیزات آزمایشگاه و وسایل مانیتورینگ قلبی، کپسول اکسیژن از جمله نیاز‌های این بیمارستان است.small_blue_diamond:تعداد اعمال جراحی ماهانه در این بیمارستان ۲۰ عمل جراحی می‌باشد و ۵ نوزاد در ماه در این مرکز متولد می‌شود.small_blue_diamond:افزایش فضای فیزیکی و پیگیری و گسترش بخش‌های زنان و زایمان، اطفال و اورژانس به دلیل کانکسی بودن بیمارستان از جمله برنامه‌های ارتقای این مرکز است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه سلامت علوم پزشکی درمان بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز

حجت الله روستا رئیس بیمارستان قلب الزهرا (س) با بیان اینکه این مرکز درمانی در تعطیلات نوروزی نیز همانند دیگر ایام سال، خدمات تخصصی و فوق تخصصی به بیماران و مراجعان ارائه می‌دهد، اظهار کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد از بیست و هشتم اسفند سال ۱۴۰۲ تا ششم فروردین ۱۴۰۳، بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در این مرکز، ارائه شده است.

او گفت: از مجموع ۱۱ هزار و ۲۰۶ خدمت ارائه شده به بیماران در این مرکز درمانی، ۷ هزار و ۳۱۶ خدمت مربوط به بیماران سرپایی و ۳ هزار و ۸۹۰ خدمت نیز مربوط به بیماران بستری بوده است.

او تعداد مراجعه کنندگان بخش اتفاقات بزرگسال در این بازه زمانی را یک هزار و ۵۳۲ بیمار و اتفاقات اطفال را نیز ۶۳۱ بیمار عنوان کرد و افزود: همچنین ۱۲۶ بیمار به دلیل نیاز به خدمات درمانی تکمیلی، بستری شدند.

رئیس بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز، تعداد عمل «جراحی قلب باز» انجام شده در این بیمارستان را در این بازه زمانی، ۶ مورد و تعداد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی انجام شده را ۱۱۲ مورد اعلام کرد.

روستا افزود: بیمارستان قلب الزهرا (س)، یک بیمارستان عمومی، تخصصی و فوق تخصصی اســت که به صورت میانگین ماهانه حدود ۸۰ هزار خدمت به بیماران سرپایی و ۳۰ هزار خدمت به بیماران بستری ارائه می‌دهد.

او تصریح کرد: بیمارستان قلب الزهرا (س) هم اکنون دارای ۲۳۸ تخت، ۱۰ بخش بستری و ۱۳ واحد پاراکلینیک بوده و ۶۱ پزشک متخصص و فوق تخصص درمانی و هیات علمی، ۴۳ پزشک عمومی و دیگر اعضای کادر درمان و اداری، در این بیمارستان به ارائه خدمت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • جزئیات فوت "پرستو بخشی" در بیمارستان نورآباد دلفان
  • ارائه بیش از ۱۱ هزار خدمت درمانی در بیمارستان قلب الزهرا (س) شیراز
  • جزییات مرگ «پرستو بخشی» دکتر جوان + توضیحات رسمی
  • خدمت رسانی به بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ مراجعه کننده به بیمارستان نی ریز
  • دستور معاون دادستان کل برای مراکز درمانی: همراهان بیمار فاقد اقامتگاه، اسکان موقت و ایمن داده شوند
  • پشت پرده ماجرای دردناک مرگ دکتر «پرستو بخشی»
  • جزئیات مرگ پرستو بخشی، متخصص قلب
  • ماجرای مرگ ناگهانی دکتر پرستو بخشی چه بود؟
  • روایت یک مقام نظام پزشکی از خودکشی پزشک خانم
  • واکنش یک پزشک به خودکشی دکتر پرستو بخشی/ هر کجای جهان رخ می‌داد، بالاترین مقام رسمی سلامت الان روی صندلی‌اش نبود