Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@18:41:23 GMT

سرمربی تیم ملی قطعا ایرانی است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۸۶۰۶

سرمربی تیم ملی قطعا ایرانی است

پس از کش‌وقوس‌های فراوان و شایعاتی مبنی بر حضور مربی خارجی در راس کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران، سخنگوی فدراسون فوتبال اعلام کرد سرمربی بعدی تیم ملی «قطعا» ایرانی است.

به گزارش ایسنا، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره طولانی شدن روند انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: این فرآیندی است که باید طی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب باید در بهترین شرایط در ابعاد مختلف باشد. آقای بهاروند هم هفته قبل درباره این موضوع مبسوط صحبت کردند. جمع‌بندی نهایی صورت گرفته است. یکی از مربیان شایسته داخلی پس از طی کردن مراحل نهایی به‌عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود تا انشاءالله بتواند تیم را به اهدافش برساند. هفته بعد این موقع همه چیز روشن شده است.

احد علوی در پاسخ به این پرسش که چه کسی از بین علی دایی و امیر قلعه‌نویی سرمربی بعدی تیم ملی می‌شود، گفت: اسم نیاورید. ما با هر دو نفر  مذاکره کردیم و مد نظر فدراسیون بودند. البته مربیان شایسته زیاد هستند. حتما هیات‌رییسه درباره این موضوع جلسه می‌گذارند. طی روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود و نام سرمربی تیم ملی به‌صورت رسمی مشخص می‌شود. روند تعیین سرمربیان تیم ملی در همه رده‌ها بر اساس کمیته فنی است. در هفته اول آذر ماه جلسه‌ای با اعضای کمیته فنی برای سرمربی تیم ملی برگزار شد. نظر این دوستان در نخستین جلسه هیات‌رییسه به استحضار اعضا رسید.

او در پاسخ به این پرسش که مسئولیت این انتخاب با چه کسی است، هم توضیح داد: مسئولیت انتخاب با آقای بهاروند و فدراسیون است. ان‌شاءالله این موضوع به بهترین شکل انجام می‌شود.

علوی در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربی بعدی تیم ملی همزمان در تیم ملی و هم در تیم باشگاهی اش حضور دارد یا خیر بیان کرد: این اشاره مستقیم به یکی از گزینه‌های سرمربیگری است. اجازه بدهید من چیزی نگویم. فدراسیون همه شرایط مربی‌ای را که با او وارد مذاکره می‌شود به طور کلی و عام تحت نظر دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس روی میز، با انتخاب کمیته فنی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، سهیلا تقی پور داور بلوبچ تنیس روی میز کشورمان به عنوان مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه انتخاب شد.   مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان آسیای میانه در دو بخش آقایان و بانوان ۴ تا ۶ خرداد در «آستانه» قزاقستان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • بانوی ایرانی، مدیر مسابقات انتخابی تنیس روی میز آسیای میانه شد