Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ولی‌الله نانواکناری با اشاره به برگزاری جلسه نخست استیضاح ترامپ در مجلس سنای آمریکا گفت: افکار عمومی در آمریکا به شدت از تصمیمات ترامپ در صحنه های بین المللی  ناراحت و خشمگین بوده که در این راستا مجلس نمایندگان ایالات متحده با استیضاح ترامپ به دنبال آرام کردن فضای سیاسی آمریکا و افکار عمومی در این خصوص می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی افزود: بسیاری از وعده هایی که ترامپ در انتخابات 2016 به مردم آمریکا داده بود، عملی نشد که نمونه بارز آن می توان خروج از خاورمیانه و پایان دادن به حضور نظامی در غرب آسیا نام برد، اما عدم تحقق وعده های انتخاباتی ترامپ از جهتی و از جهت دیگر تصمیمات نابخردانه و دور از عقل آن، افکار عمومی آمریکا را بیش از گذشته عصبانی کرده است.

این نماینده مجلس در دوره دهم ادامه داد: این امکان وجود دارد که استیضاح ترامپ باعث شود که او بر تصمیمات و افکار خود ترمز کشیده و مقداری با محافظه کاری پیش رود، اما محافل قدرت در آمریکا چتر حمایتی خود را از سر ترامپ برنخواهند داشت، زیرا ادبیات ترامپ را بسیاری از آنها پسندیده و آن را لازمه قدرت گرفتن آمریکا می دانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک بودن انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا، این استیضاح می تواند برای ادامه ریاست جمهوری او برای دوره بعد اخلال ایجاد کند، اما در آمریکا مردم تصمیم گیر نبوده و مراکز و محافل قدرت هستند که تصمیم نهایی را در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس سنای آمریکا ترامپ آمریکا مجلس سنای آمریکا استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مفاخر موجب اعتلای علمی‌ و فرهنگی آذربایجان غربی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، خدیجه معصومی، در آیین نکوداشت مصطفی قلی‌زاده‌علیار، نویسنده و پژوهشگر ارومیه‌ای که در سالن جلسات استاد شهریار اداره کل کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی برگزار شد، ضمن تبریک عملیات غرور آفرین فرزندان اسلام در مقابل جنایت‌های رژیم جعلی صهیونستی گفت: هنر انقلاب اسلامی متعلق به همه شیر مردان و شیرزنان بوده و تمام تلاش ما در اداره کل حمایت از هنرمندان است، چرا که ما در این سرزمین نیاز به ادب و هنر داریم.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی افزود: در کتابخانه‌های عمومی استان چند سالی است که محافل ادبی شکل گرفته که این محافل باید جریان‌سازی کنند و به پویانمایی و مانایی شعر متعهد باشند و در این راستا باید از ظرفیت تمام ارگان‌ها در این مورد کمک گرفته شود.

 

معصومی ادامه داد: باید مراسم نکوداشت ادبا را وقتی که در قید حیات هستند برگزار کنیم و مفاخر فرهنگی در قید حیات می‌توانند راه و روش زندگی کردن را به نسل امروزی نشان دهند که امر مهمی در ارتقا روحیه فرهنگی استان است و باید این مهم به یک اصل تبدیل شود.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در مورد شعر که نوعی رسانه است، گفت: استاد قلی‌زاده‌علیار کتاب، شعر و ادبیات را به هم گره زدند و یکی از شخصیت‌های برجسته ادبیات استان است.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت مفاخر موجب اعتلای علمی‌ و فرهنگی آذربایجان غربی است
  • مخالفت افکار عمومی داخلی و متحدان رژیم صهیونیستی با حمله به ایران
  • توصیه محسن هاشمی به زاکانی؛ به جای ساخت مسجد، مشکلات حمل و نقل عمومی تهران را حل کنید
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی
  • محسن هاشمی‌: هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • واکنش محسن هاشمی به جنجال کاظم صدیقی، پناهیان و زاکانی /هواداران تفسیر قدرت محور از اسلام ۱۰ درصد جامعه را تشکیل می دهند
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است