Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان درباره درگیری‌های پیش آمده در بازی این تیم مقابل شهرداری ماهشهر که گفته می‌شود با درگیری بین هواداران بوکانی و مهدی پاشازاده، سرمربی شهرداری همراه شده است، گفت: من حرکات رخ داده در این بازی را تایید نمی‌کنم البته مقصرانی برای رخ دادن این اتفاقات وجود داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ما به هیچ ارگانی وابسته نیست و مردم بوکان تیم‌شان را از ته دل دوست دارند. 

قربانی ادامه داد:‌ به دلیل مشکلات مالی، پنجره نقل و انتقالاتی تیم‌ ما بسته است. شهرداری هم رقیب اصلی ما برای صعود به لیگ یک محسوب می‌شود که ناگهان دروازه‌بان اصلی ما سر از این تیم در‌می‌آرود. این موضوع برای هواداران مان حساسیت به وجود آورد.  نمی‌دانم شهرداری با چه مجوزی با بازیکنی که تحت قرارداد با ما بوده، مذاکره کرده است.

بیشتر بخوانید: اینستاگرام دروازه بان تراکتور هک شد + عکس

سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان درمورد درگیری‌های رخ داده در بین دونیمه بازی، بیان کرد: من در راهرو ورزشگاه نبودم. نمی‌توانم قضاوتی انجام بدهم. ابتدا یک گلوگه برفی از سمت جایگاه به زمین پرتاب شد و به سر پاشازاده برخورد کرد که این کار را محکوم و از او عذرخواهی می‌کنم. پاشازاده بزرگتر من است اما کمی بزرگ‌نمایی کرد و همین باعث شد جو ورزشگاه به ضرر او شود.

قربانی درمورد اینکه گفته می‌شود برخی از هواداران بوکانی به رختکن شهرداری رفته‌اند و با پاشازاده درگیر شده‌اند گفت:  من اصلا چنین چیزی را تایید نمی‌کنم. هواداران ما به پاشازاده احترام گذاشتند. بزرگنمایی پاشازاده باعث شد بازی با توقف روبرو شود و نیمه دوم با بهانه‌های تیم شهرداری که امنیت ندارند، بازی با یک ساعت تاخیر آغاز شد. طبق چیزی که به من اطلاع دادند، هیچ برخوردی با پاشازده انجام نشده است.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیروز قربانی مهدی پاشازاده تیم فوتبال سردار بوکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمی: تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم

مدافع استقلال معتقد است پس از گلایه‌های اعضای این تیم از شرایط باشگاه پس از دیدار با آلومینیوم اراک، تغییر مثبتی در باشگاه استقلال به وجود نیامد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، روزبه چشمی پس از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین که به برتری 3 بر 2 آبی‌ها انجامید، اظهار داشت: هواداران سنگ تمام گذاشتند و استقلال را تشویق کردند. باید بازی را خیلی راحت‌تر از این تمام می‌کردیم. با این حال بعد از اینکه مسابقه 3 بر صفر شد، بازی را ساده گرفتیم. خودمان مسابقه را سخت کردیم و باید از آن درس بگیریم.

بازگشت استقلال به صدر جدول با 10 دقیقه پراسترس! + فیلم

وی در مورد کار سخت استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در خانه تراکتور تبریز خاطر نشان کرد: همه دیدارها سخت است. دیدار با آلومینیوم در اراک نیز باید راحت‌تر تمام می‌شد، اما سخت شد. همه دیدارها دشوار است و هیچ بازی آسانی وجود ندارد. در وقفه لیگ خودمان را به‌صورت صد درصد آماده می‌کنیم تا نتیجه خوبی مقابل تراکتور بگیریم.

مدافع استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا پس از انتقادات آبی‌ها از شرایط استقلال، تغییری در وضعیت این باشگاه ایجاد شد یا خیر، گفت: خیر. باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم. شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.

کارشناسی صحنه‌های جنجالی دیدار استقلال - شمس آذر + فیلم

چشمی درباره انتقاد بازیکنان و هواداران استقلال از اشتباهات داوران تصریح کرد: اگر بازیکنان یا هواداران حرفی می‌زنند، مربوط به اتفاقاتی است که آن را می‌بینیم. صحبت‌های کارشناسان داوری را خودتان می‌بینید و ما همان موارد را بازگو می‌کنیم. فقط می‌خواهیم شرایط منصفانه باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چشمی: تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم
  • شهرداری گرگان با کمک هواداران مهرام را شکست داد
  • شهرداری گرگان با کمک هواداران، مهرام را شکست داد
  • طرح موزاییکی هواداران استقلال برای بازی با شمس آذر؛ نکو با قلب آبی! + عکس
  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • روایت مجری صدا وسیما بعد از دیدار با سردار حاجی زاده
  • روایت متفاوت خبرنگار صدا و سیما از دیدار با سردار حاجی‌زاده
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)