Web Analytics Made Easy - Statcounter

«داود باقری» روز دوشنبه به ایرنا، گفت: در طول رقابت های این فصل به ازای هر پیروزی (خانگی یا در زمین حریفان) به بازیکنان مبلغی تحت عنوان پاداش پرداخت کردیم اما برای صعود به پلی آف و همچنین موفقیت در این مرحله میزان پاداش را به ۲ و نیم برابر میزان پرداختی دور گروهی افزایش دادیم.

وی اظهار داشت: به خاطر پیروزی بر فرش آرا مشهد و صعود به جمع چهار تیم برتر، فردا پاداش تعیین شده را به حساب بازیکنان و کادر فنی واریز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او، در صورت پیروزی بر نماینده اصفهان و راهیابی سن ایچ به فینال رقابت های لیگ برتر پاداش ویژه ای به همه عوامل تیم پرداخت می شود.

مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه گفت: تاکنون ۸۰ درصد از کل مبلغ قرارداد بازیکنان و سایر عوامل تیم پرداخت شده و در هفته آینده نیز ۱۰ درصد دیگر را پرداخت خواهیم کرد و برای تسویه کامل نیز برنامه ریزی داریم تا به وعده پرداخت ۱۰۰ درصدی قراردادها که قبل از فصل اعلام کردیم، جامه عمل بپوشانیم.

وی گفت: امسال همه عوامل تیم از بازیکنان و کادرفنی با تمام وجود و بدون حاشیه تلاش کردند و ما قدردان زحمات آنها به خصوص چند تن از بازیکنان شاخص بومی و غیربومی هستیم و امیدواریم با پرداخت کامل قرارداد و پاداش های تعیین شده به نوعی زحمات آنها را جبران کنیم.

باقری اظهار کرد: با توجه به اینکه تیم سن ایچ در سه سال اخیر تشکیل شد، سطح موفقیت ها فراتر از هدفگذاری و برنامه ریزی ها بوده و با اینکه امسال تلاش کردیم به مرحله پلی آف (قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر) برسیم اما اکنون یک گام فراتر رفته ایم و در جمع چهار تیم برتر قرار داریم که این موفقیت مرهون زحمات بازیکنان، کادرفنی، هواداران و به خصوص رسانه ها است و در ادامه نیز تلاش می کنیم نماینده شایسته ای برای مردم خوب ساوه باشیم.

وی در مورد دیدار آینده تیم سن ایچ با گیتی پسند اصفهان در مرحله دوم پلی آف لیگ برتر، گفت: هنوز از سوی فدراسیون و سازمان لیگ زمان دقیق نخستین بازی مشخص نشده اما بچه ها با روحیه عالی و انجام تمرینات منظم آماده رویارویی با این رقیب قابل احترام که از قدمت و امکانات بسیار خوب سخت افزاری و زیرساختی بهره مند است، می باشند.

باقری افزود: رقابت در این مرحله به صورت ۲ بازی رفت و برگشت است و تیمی که راهی فینال خواهد شد از دل این مسابقه باید تعیین شود.

وی اظهار کرد: غیر از «علی مروتی» که به دلیل دریافت سه کارت زرد از دیدار نخست مقابل نماینده اصفهان محروم است، بازیکن محروم یا مصدومی نداریم و انتظار داریم در بازی رفت که به میزبانی ساوه برگزار می شود، هواداران سنگ تمام بگذارند و با حضور پرشور و قابل تحسین شان باعث تقویت روحی و در نهایت کسب نتیجه لازم سن ایچ شوند.

مدیرعامل باشگاه سن ایچ گفت: به کسب نتیجه مقابل گیتی پسند خوشبین هستیم و هرگز تیم از پیش بازنده این رقابت نخواهیم بود.

وی در پایان از حمایت هواداران ساوه قدردانی کرد و گفت: مردم این شهر بی نظیرند و امیدواریم دعای خیرشان همراه تیم ما باشد تا بتوانیم از این میدان سخت، سربلند بیرون بیاییم.

در پایان مرحله گروهی رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، تیم های اول تا هشتم جدول راهی مرحله پلی آف شدند که سن ایچ ساوه با قرار گرفتن در رده ششم جدول طبق برنامه با فرش آرا مشهد که مکان سوم را در اختیار داشت، رقابت کرد و در نخستین بازی که در سالن فجر ساوه برگزار شد، شاگردان جواد اصغری مقدم با نمایشی درخشان موفق شدند حریف را با حساب چهار بر ۲ شکست دهند.

در دومین بازی نیز تیم مشهدی با نتیجه ۲ بر صفر در مقابل هوادارانش نماینده ساوه را شکست داد اما در سومین دیدار که باز هم در مشهد برگزار شد، این بازیکنان ساوجی بودند که در فاصله هشت ثانیه به پایان، بازی باخته را با تساوی عوض کردند تا در وقت های اضافه و در نهایت ضربات پنالتی جشن صعود برگزار کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اصفهان جدول رقابت های لیگ برتر شاخص فوتسال قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، تیم ذوب آهن اصفهان با کسب سومین پیروزی خود برابر میزبانش کاله مازندران در مرحله حذفی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور که با حواشی زیاد در آمل برگزار شد، به جمع چهار تیم پایانی این مسابقات صعود کرد.


دیدار چهارم تیم‌های کاله مازندران و ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر دوشنبه در حضور بیش از هزار تماشاگر آملی در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار شد و درنهایت تیم ذوب آهن با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۵ برابر میزبان آملی خود صاحب پیروزی شد و در مجموع با کسب سومین پیروزی خود در چهارمین مسابقه برابر نماینده مازندران، جشن صعود گرفت.
تیم ذوب آهن که در دو بازی نخست خود در اصفهان، موفق به شکست کاله در این مرحله شده بود، در بازی سوم که روز شنبه ۲۵ فروردین درآمل برگزار شده بود، نتیجه بازی را به کاله باخت.
بازی چهارم دو تیم درحالی عصر دوشنبه ۲۷ فروردین در آمل برگزار شد که تیم ذوب آهن درصورت پیروزی جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب می‌کرد و کاله مازندران نیز با پیروزی در بازی چهارم، همانند ذوب آهن صاحب دو پیروزی می‌شد که سرنوشت تیم صعود کننده به بازی روز دوم اردیبهشت در اصفهان کشیده می‌شد.
باشگاه ذوب آهن اصفهان پس از انجام مسابقه سوم خود برابر تیم کاله درآمل، نسبت به برخی رفتار‌ها و شعار‌های غیرورزشی هواداران تیم کاله بیانیه صادر کرده بود و کار به جایی کشیده شد که کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال نیز تشکیل جلسه داد.
با توجه به حساسیت این مسابقه برای هر دو تیم، هواداران آملی تیم کاله مازندران استقبال بیشتری از این مسابقه کرده بودند.
شاگردان مهران حاتمی در تیم ذوب آهن که برای کسب سومین پیروزی خود و صعود به مرحله نیمه نهایی انگیزه‌های زیادی داشتند، بازی را با ترکیبی از بازیکنان با تجربه وخارجی‌های تاثیرگذار خود شروع کردند و با میدان داری و برتری نسبی برابر میزبان خود، کنترل مسابقه را در دست گرفتند.
اصفهانی‌ها در دست‌های اول و دوم نسبت به میزبان خود برتری کاملی داشتند به طوری که پرتاب‌های سه امتیازی آنها به راحتی وارد سبد تیم کاله می‌شد و در مقابل بازیکنان جوان تیم کاله ناکام در این امر بودند.. نیمه دوم مسابقه و به خصوص دست چهارم مسابقه در حالی برای دو تیم شروع شد که در ۶:۳۰ ثانیه مانده به وقت قانونی مسابقه، درحالی که تیم ذوب آهن با نتیجه ۸۹ بر ۷۰ از تیم کاله پیشی گرفته بود، واکنش یکی از بازیکنان نیمکت نشین تیم ذوب آهن اصفهان در پاسخ به شعار‌های هواداران کاله، باعث تحریک سالن و هواداران تیم میزبان شد که در پی آن داوران مسابقه اقدام به قطع مسابقه و راهی رختکن شدند.
در حالی که بازیکنان وکادر فنی دو تیم در زمین مسابقه حضور داشتند و منتظر ورود داوران بودند، با وساطت نماینده و ناظر فدراسیون و حضور یگان ویژه نیروی انتظامی درکنار زمین، بازی باقیمانده دو تیم از سرگرفته شد که در نهایت تیم ذوب آهن با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۵ پیروز وبه جمع چهار تیم پایانی این مسابقات صعود کرد.

حاشیه‌ها در بازی چهارم و سرنوشت‌ساز دو تیم رخ داد که تنش در سکو‌ها سبب شد بازی در کوارتر چهارم بیش از ۳۰ دقیقه متوقف شود و هرچند که هواداران وارد زمین مسابقه نشدند و درگیری فیزیکی رخ نداد، اما کار به ورود نیرو‌های یگان ویژه به سالن کشیده شود.
رسول مظفری بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان در این بازی با ۲۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۴ بهترین بازیکن شد.


تیم کاله مازندران در حالی از رسیدن به جمع چهار تیم پایانی مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور حذف شد که در فصل گذشته این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده بود.


تیم آورتا ساری یکی دیگر از نمایندگان مازندران در رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال، در مسابقه دور حذفی با برتری مقابل رعد و پدافند مشهد در لیگ برتر بسکتبال ماندنی شد.

دیگر خبرها

  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • نشانه‌ای برای اتحاد درونی بازیکنان سپاهان (عکس)
  • پیروزی دختران بلند قامت کردستانی در مصاف با نماینده زنجان + فیلم
  • آرسنالی‌ها از سفر به مونیخ می‌ترسند!
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • بلینگام: سیتی قوی است ولی ما رئال مادرید هستیم!‏
  • ناکامی کاله در راه رسیدن به نیمه نهایی
  • حمله پوچتینو به بازیکنان: دفعه بعد اخراجتان می‌کنم
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن و مهرام به نیمه نهایی رسیدند