Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیرزاد نجفی گفت: ۱۰طرح آبخیزداری با اعتبار ۱۴۰میلیارد ریال در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  نجفی در جمع خبرنگاران ، اظهارکرد: بهره برداری از پروژه های آبخیزداری حوزه آبخیز دره نسب خرم آباد،درب گنبد کوهدشت،دارابی کوهدشت،کاکاوند غربی دلفان،خوشاب پلدختر،گندل گیلان بروجرد،دوگر ویسیان شهرستان چگنی،تل عجم شهرستان چگنی،هفت چشمه پلدخترو بهره برداری و افتتاح  پاسگاه حفاظتی میانکوه پلدختر از جمله این طرح ها می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به کلنگ زنی پاسگاه حفاظتی  میربگ دلفان، سپیددشت خرم آبادو شول آباد الیگودرز با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و افزود: افتتاح پاسگاه حفاظتی میان کوه غربی شهرستان پلدختر با اعتبار ۳۰۰میلیون تومان از طرح‌های مهم مورد افتتاح در دهه فجر می‌باشد.

 نجفی با بیان اینکه لرستان جزو پنج استان اول به لحاظ سیل‌خیزی در کشور است و ۵۲۰ نقطه سیل‌خیز دارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته از محل صندوق توسعه ملی، اعتبارات خوبی برای بحث آبخیزداری اختصاص داده شد که این اعتبارات در  ۱۸ حوزه آبخیز در استان هزینه شد.

 مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود، پلدختر را بزرگترین شهرستان سیل‌خیز لرستان عنوان کرد و تصریح کرد: پلدختر ۲۰ حوزه آبخیز دارد که از بالادست خرم‌آباد شروع و تا این شهرستان امتداد دارد، این حوزه‌ها جزو حوزه کرخه هستند و باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرند.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ارومیه در این رابطه اظهار داشت: در راستای اصول نگهداری از تاسیسات حوزه آب و فاضلاب مستقر در روستا‌های ارومیه، جلسه‌ای با حضور همکاران بهره برداری مناطق ۳ گانه و شهر‌های تابعه، نماینده پیمانکار مربوطه، مسئول تامین و تولید و مسئول PM امور ارومیه برگزار شد.   وی، هدف از برگزاری این جلسه را شناخت کافی در زمینه بهره برداری صحیح و نگهداری مناسب از تاسیسات مربوط به انتقال و توزیع آب، جمع آوری فاضلاب، واحد‌های تصفیه خانه آب و فاصلاب عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان