Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@10:56:24 GMT

پدربزرگ ۱۲۳ ساله زنجانی +عکس

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۸۸۲۵

پدربزرگ ۱۲۳ ساله زنجانی +عکس

پدربزرگ ۱۲۳ ساله زنجانی +عکس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: زنجان عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در راستای کاهش حوادث کتابچه آموزشی امداد و نجات بین مسافران زنجانی توزیع می‌شود.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طرح نوروزی امداد و نجات هلال‌احمر از بیست‌وچهارم اسفند سال قبل آغاز شده است و تا هفدهم فروردین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: هلال‌احمر استان در بهار در ۱۹ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، ۱۱ پست ثابت و سیار خدمات بشردوستانه و هفت پست ثابت آموزشی، درمانگاه، داروخانه و توانبخشی هلال‌احمر استان مشغول ارائه خدمات به شهروندان و مسافرین نوروزی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از مسائل مهم در ارائه خدمات به مسافران مباحث آموزشی در زمان وقوع حادثه است، اضافه کرد: در همین راستا علاوه بر امدادرسانی نسبت به ارائه آموزش هم اقدام می‌شود.

هاشمی از توزیع کتابچه آموزشی امداد و نجات بین مسافران در استان خبر داد و گفت: در این کتابچه آموزشی راهکارهای کمک‌رسانی به مصدومان اطلاع‌رسانی شده است.

وی با اشاره به اینکه تحقق شعار «آموزش همگانی، همه جا، همه وقت و برای همه» برای رسیدن به عدالت آموزشی از اهداف هلال‌احمر در آموزش همگانی‌است، اضافه کرد: کتاب حاضر راهنمای جامعی برای علاقه‌مندان به مدیریت آموزش‌های فراگیر و همگانی است و می‌تواند چراغ راهی برای همه امدادگران و مسافرین باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: توزیع کتابچه‌های آموزشی از طریق پایگاه‌های امداد و نجات بین مسافرین و شهروندان توزیع می‌شود.

کد خبر 739255

دیگر خبرها

  • این گوشی ارزان و ارزشمند مخصوص پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است!
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • آزادی ۲۲ زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • حضور نوجوانان دهه‌نودی تا پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • پرونده بابک زنجانی در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید
  • نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد 
  • کتابچه آموزشی بین مسافران زنجانی توزیع شد