Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، استقلال تهران شنبه اولین بازی خود در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الکویت انجام داد که با پیروزی آبی پوشان همراه شد. بهتاش فریبا پیشکسوت استقلال در گفتگو با ایسنا، درباره این دیدار تصریح کرد: استقلال در مرحله گذشته و در مقابل الکویت بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست سه گل به ثمر برساند و حتی می‌توانست سه، چهار گل دیگر را هم وارد دروازه حریف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی شروع خوبی را کادر فنی جدید بود. استقلال با پیروزی مقابل تیم کویتی مسیر خود را برای صعود به مرحله بعد را هموار کرد و سه‌شنبه باید روبروی الریان قطر حاضر شود.

بازیکن سابق این تیم با بیان این که استقلال کار سختی را نسبت بازی گذشته دارد گفت: الریان نفرات بهتری را نسبت به الکویت دارد و به تازگی هم یاسین براهیمی چپ پا را جذب کرده که بازیکن خیلی خوبی است. فکر می‌کنم استقلال در هشت دیدار آخری که با این تیم داشته فقط یک بار باخته و دو با هم مساوی کرده و باقی بازی‌ها هم به نفع استقلال به پایان رسیده است. آن باخت هم در شرایط نامتعارفی رقم خورد. در سال ۹۰ هم که ما در استقلال بودیم در دو بازی که مقابل الریان حاضر شدیم به دو برد دست یافتیم.

او ادامه داد: برای این بازی، تیم نیاز به تمرکز بالایی دارد، چون در بازی با الکویت هم چند موقعیت در اختیار حریف گذاشتیم، ولی به علت این که آن‌ها خیلی توانا نبودند، نتوانستند از آن استفاده کنند. تیم الریان، اما با بازیکنانی که دارد به خصوص بازیکن جدیدشان حریف خطرناکی برای استقلال است. امیدوارم که بچه‌ها بتوانند در این بازی به پیروزی برسند و به مرحله بعد صعود کنند.

فریبا ضمن تاثیرگذار دانستن فشار‌های روی تیم، بر عملکرد بازیکنان اظهار کرد: استقلال در این چند روز فشار و خستگی زیادی را متحمل بوده است. چندین ساعت در فرودگاه بوده‌اند و از دوبی به ایران آمدند و دوباره به قطر پرواز کردند و زمانی برای استراحت نداشتند و از طرف دیگر در ۱۰ روز گذشته زمین مناسبی برای تمرین نداشتند. استقلال با شرایط سختی مواجه بود. در پیش از بازی هم گفتم که تنها عاملی که می‌تواند استقلال را در این شرایط به پیروزی برساند غیرت بازیکنان است که خوشبختانه این غیرت جواب داد و بچه‌ها به پیروزی رسیدند. بازیکنان حتما نیاز به ریکاوری دارند و عاملی مانند پرواز روی بدن بچه‌ها تاثیر زیادی می‌گذارد. عملکرد تیم در بازی گذشته توقع هواداران را بالا برده و امیدوارم که استقلال بتواند از پس این بازی برآید.

وی افزود: استقلال اکنون چندین مصدوم از جمله فرشید اسماعیلی، سیاوش یزدانی و عارف غلامی را دارد که امیدوارم فرشید به این بازی برسد. از طرفی ما پس از این بازی‌ها مسابقات لیگ را پیش رو داریم و این سختی‌ها و نداشتن ریکاوری ممکن است به مصدوم شدن بازیکنان منجر شود. امیدوارم که اتفاق بد رخ ندهد.

مربی اسبق استقلال درباره حضور دوباره فرهاد مجیدی روی نیمکت این تیم و عملکرد او برابر الکویت عنوان کرد: بزرگترین اقدامی که فرهاد انجام داد تغییر ندادن در سیستم هفته‌های گذشته استقلال بود، چون سیستم استراماچونی در ذهن بازیکنان حک شده و همان سیستم بار دیگر جواب داد. من معتقدم که این روند باید ادامه پیدا کند و فرهاد هم توانست بازیکنان را با همان سیستم هدایت کند.

او در ادامه با تاکید بر این که ادامه دادن راه استراماچونی ضرری به استقلال وارد نمی‌کند، گفت: مربی تفکراتش را با در نظر گرفتن امکانات و مهره‌هایی که دارد، به وجود می‌آورد. استراماچونی هم در استقلال همین گونه رفتار کرد و در حال حاضر هم بازیکنان همان بازیکنان هستند و فرهاد مجیدی در ادامه هم می‌تواند به روش استراماچونی عمل کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند