Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@15:24:34 GMT

گابی‌گل در فلامنگو می‌ماند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۹۰۲۸

گابی‌گل در فلامنگو می‌ماند

خبرگزاری میزان- مهاجم برزیلی تیم فوتبال فلامنگو قرار است در فصول آینده هم عضوی از این تیم باشد. تاریخ انتشار: 04:30 - 08 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۹۲۷

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه فلامنگو، قرار است قرارداد گابریل باربوسا (گابی‌گل) را دائمی کند تا او را رسما از اینتر به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابی‌گل که این روز‌ها ستاره تیم فلامنگو است، فصل پیش به صورت قرضی از اینتر راهی فلامنگو شد. در این مدت وی توانست نمایش درخشانی در این تیم داشته باشد و همین باعث شده مشتریان زیادی از تیم‌های بزرگ سرتاسر اروپا پیدا کند.

در قرارداد قرضی این مهاجم ملی‌پوش برزیلی ۲۳ ساله با فلامنگو بند خرید ۱۸ میلیون یورویی وجود دارد. به این ترتیب باشگاه می‌تواند با پرداخت این مبلغ به اینتر وی را رسما جذب کند. آمار گابی‌گل در ۵۹ بازی برای فلامنگو موفق شده ۴۳ گل در همه رقابت‌ها به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: فلامنگو در آستانه خرید یک بازیکن جدید

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فلامنگو فلامنگو اینتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بببینید | خلاصه بازی آث میلان ۱ - اینتر ۲

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها