Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، افزایش دو برابری سرمایه‌گذاری خارجی در استان را با وجود تنگناها و محدودیت‌های موجود، ارزشمند دانست و بر ایجاد مشوق‌های منطقه‌ای برای جذب سرمایه‌گذاری در استان تاکید کرد.

وی همچنین بر پایش مستمر فضای کسب‌وکار استان و تشکیل کارگروه ویژه‌ای در این راستا تأکید کرد و گفت: همه اذعان داریم که روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در استان رضایت‌بخش نیست و باید برای برطرف کردن نواقص در این زمینه تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه دستگاه‌ها باید در زمان مشخص، به استعلام‌های سرمایه‌گذاری پاسخ دهند، گفت: دستگاه‌هایی که در پاسخ به استعلام‌ها تأخیر دارند در جلسات شورای برنامه‌ریزی معرفی می‌شوند و باید ضعف کارشناسی خود را برطرف کنند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به بررسی قانون بودجه سال ۹۹ کل کشور در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست پیشنهادهای مشخص خود را به سازمان برنامه و بودجه استان منعکس کنند تا از طریق مجمع نمایندگان استان پیگیری شود.

در این جلسه گزارشی از لایحه بودجه سال ۹۹ کل کشور و برخی از موضوعات بودجه‌ای استان تشریح و نحوه تخصیص اعتبارات یک درصد پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان تصویب شد.

همچنین گزارش پایش عملکرد هسته‌های کلیدی فضای کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری سند تدبیر توسعه استان ارائه و درخصوص راهکارهای بهبود فضای کسب‌وکار و عملکرد پنجره واحد سرمایه‌گذاری بحث و تبادل نظر شد. در این جلسه ۲۳ مورد از مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی، توسعه روستایی و شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست استان به تصویب رسید.

46

کد خبر 1346632

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: گرگان با هفت چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است که باید در جهت برطرف کردن آنها تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، حجت مقسم اظهار کرد: به شهردار توصیه کردیم به ۱۰۰ میلیارد تومان در رابطه با محرومیت‌زدایی از محلات گرگان اکتفا نکند و از محل اعتبار سازمان‌ها و خصوصاً معاونت عمرانی استانداری برای تحقق مناسب پیام بودجه کمک بگیرند.

وی افزود: گرگان با هفت چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است که چالش اول آن ترافیک است، بازگشایی محور طبیعت و کمربندی گرگان به سرخنکلاته یک نیاز اضطراری به حساب می‌آید.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: ترافیک به خشونت شهروندان دامن می‌زند و این معضل صرفاً با دخالت فرمانداری و شهرداری قابل حل نیست و نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان بیان کرد: چالش دوم پر شدن ظرفیت آرمستان‌های شهر است و اگر اتفاقی بیفتد، قطعاً غافلگیر می‌شویم.

وی در خاتمه یادآور شد: چالش سوم جذب نکردن سرمایه‌گذار است که باوجود تلاش‌های فراوان موفق به جذب سرمایه‌گذار نشده‌ایم و پروژه‌های ما در انتظار جذب سرمایه‌گذار باقی مانده است.

کد خبر 745077

دیگر خبرها

  • کاغذبازی مجوزها در خط پایان
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • گرگان با ۷ چالش عمومی در مدیریت شهری روبه‌رو است
  • رتبه اول آذربایجان شرقی در معرفی خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی دام و طیور
  • نقش مهم دستگاه قضا در بهبود فضای تولید و توسعه
  • برخورد قاطع با کارکنان بدحجاب دستگاه‌های دولتی/ استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی ممنوع است
  • جذب بیشتر سرمایه گذار خارجی در نفت با امتیازات متنوع
  • رتبه نخست هشترود در کشاورزی قراردادی آذربایجان شرقی
  • سه دستگاه هنوز به درگاه ملی مجوز‌ها متصل نشده‌اند