Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@12:22:19 GMT

چهره شکسته پیمان قاسم خانی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۹۳۴۳

چهره شکسته پیمان قاسم خانی

ساعت24 -تصویر زیر مهراب در حال خفه کردن پیمان در جشن تولد 53 سالگی برادرش است

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پیمان قاسم خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های مهم کامران قاسمپور برای حضور در ۸۶ کیلو

کامران قاسم‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وزن المپیکی‌اش در چرخه انتخابی تیم ملی در سال ۲۰۲۴ اظهار داشت: من یک کشتی‌گیرم و هر چه کادر فنی تصمیم بگیرد، تابع خواهم بود. در چند سال گذشته هم همیشه شرایط همین بوده است.

وی ادامه داد: در چرخه امسال خودم را در وزن ۹۷ کیلوگرم تست کردم و با شرایط وزنی که دارم دیدم وزنم به ۹۷ کیلوگرم نمی‌رسد. وزن بدن من بین ۹۰، ۹۱ کیلوگرم است و نمی‌توانم قابلیت‌های خودم را در ۹۷ کیلوگرم به اجرا بگذارم.

این کشتی‌گیر که پیش از این در ترکیب تیم آسیایی بیشکک بود، تأکید کرد: با توجه به شرایط جسمانی‌ام بعد از جراحی، قرار شد در بیشکک کشتی نگیرم.

قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم جهان در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ درباره اینکه وزن اکنون بدنش چقدر است، گفت: ۹۰ کیلو هستم.

قاسم‌پور در پاسخ به این سؤال که چرا در ۹۷ کیلوگرم کارش را ادامه نداد، تصریح کرد: در ۹۷ کیلوگرم اختلاف وزن رقبا با من حداقل ۱۲، ۱۳ کیلوست و در کشتی این اختلاف وزنی زیاد است. برای یک کشتی‌گیر ۹۰ کیلو خیلی کار سختی است که بخواهد با رقبایی با این اختلاف وزنی کشتی بگیرد و این قطعاً از کارایی او کم می‌کند. آسیب‌هایی هم که دیدم ۸۰ درصدش به خاطر این بود که زور و فشار بیش از اندازه‌ای به بدنم وارد کردم و اینطور آسیب دیدم.

ستاره تیم ملی کشتی آزاد کشورمان راجع به اینکه آیا آمادگی کشتی گرفتن در ۸۶ کیلوگرم را دارد یا خیر، گفت: در اردو‌های تیم ملی یاد گرفتم سرباز باشم. هر تصمیمی کادر فنی بگیرد، تبعیت خواهم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام دعا به اجابت می رسد؟
  • آب گذاری ۵۹ سر دهنه خاکی در گیلان
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • حرف‌های مهم کامران قاسمپور برای حضور در ۸۶ کیلو
  • واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی + فیلم
  • (ویدیو) واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی
  • واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی (فیلم)
  • پیمان اکبری: همه بازیکنان را رصد می‌کنم/ خودباوری نداشتیم
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • رکورد سرمایه‌گذاری خارجی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد