Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@03:29:49 GMT

افزایش شمار تلفات ویروس کورونا در چین به ۱۰۶ نفر

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۹۳۹۵

افزایش شمار تلفات ویروس کورونا در چین به ۱۰۶ نفر

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم به نقل از الجزیره، طبق تازه‌ترین آمار اعلام شده در چین، ۱۰۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کروناویروس از دست داده‌ند.

دولت چین با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا گفت که ۱۳۰۰ چینی به تازگی به این ویروس مرگبار مبتلا شده‌اند.

گفته می‌شود منشأ این ویروس در فروشگاه غذای دریایی شهر ووهان چین در اواخر سال گذشته میلادی شناسایی شد که به دیگر شهر‌های چین مانند پکن و شانگ‌های تسری پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، پاکستان، فرانسه و کانادا کشور‌هایی هستند که موارد ابتلا در آن‌ها گزارش شده است.

کروناویروس چند روزی است که در کشور چین شیوع پیدا کرده و به سرعت در حال اپیدمی شدن در جهان است. شی جین پینگ رئیس جمهور چین، هشدار داده که انتشار ویروس تازه کرونا درحال شتاب گرفتن است.

در ۱۳ شهر چین، تردد وسایل حمل و نقل عمومی مانند قطار و اتوبوس به دلیل شیوع این ویروس مرگبار متوقف شده است. کروناویروس ابتدا از استان «ووهان» چین شیوع پیدا کرده و گفته می‎شود که حدود ۴۳ میلیون چینی ساکن این استان اکنون تحت مراقبت‌های پزشکی و قرنطینه کامل قرار دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق چین ویروس کرونا تلفات شیوع بیماری ایام فاطمیه اکبر طبری دی بیاسی کوبی برایانت طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ شبکه دو تلویزیون فرانسه در گزارشی از افزایش موارد ابتلا به سرطان در میان افراد کمتر از پنجاه سال خبر داد.
دوازده ماه است که برای ایمیلی تیرون سرطان روده تشخیص داده شده است آن هم در حالی که تنها ۳۹ سال دارد. مانند او شمار زیادی از بیماران جوان به سرطان مبتلا شده اند. این روند نگران کننده است.
امیلی: یک بلای ناگهانی بود. غافلگیر کننده بود. من هیچ سابقه خانوادگی ندارم و اگر این آزمایش خون را به دلیل تغییر در پزشک معالج انجام نمی‌دادم، چیزی تشخیص نمی‌دادیم.
خبرنگار: بیماری در جوانی همانند یک سونامی برای همه خانواده بود. امیلی تریون هنوز به کار خود به عنوان پرستار بازنگشته است. اما پس از عمل جراحی و شیمی درمانی او رو به بهبودی است. ده سال پیش در مرکز مبارزه با سرطان، حضور بیمارانی به جوانی وی نادر بود. حالا پزشکان مانند این سرطان شناس
شاهد شمار زیادی از این دست بیماران هستند.
خبرنگار  : طبق یک مطالعه اروپایی بین سال‌هایی ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۶ سرطان‌های روده‌ای بین جوانان ۷.۹ درصد در سال افزایش یافته است. این از دیدگاه متخصصان یک پدیده مرموز است.

دیگر خبرها

  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • افزایش شیوع فیبریلاسیون دهلیزی در افراد میانسال
  • ایرلند: ۱۰۰ درصد فلسطینیان غزه با شبح قحطی مواجه هستند
  • افزایش ابتلا به سرطان در افراد کمتر از پنجاه سال
  • خطر نادیده انگاری پاندمی‌های جدید
  • خطر نادیده انگاری پاندمی های جدید
  • پاسور ایرانی از قهرمانی اروپایی دور شد
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • کمک آمریکا به اوکراین باعث طولانی شدن و افزایش تلفات جنگ می‌شود
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی