Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر مهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گو با برنامه فوتبال برتر شبکه سوم سیما اظهار داشت: طی مذاکراتی که صورت گرفته است قطعا سرمربی تیم ملی فوتبال ایرانی خواهد بود.

وی درباره اینکه کدامیک از افراد امیر قلعه نویی یا علی دایی سرمربی تیم ملی خواهند شد؟ عنوان کرد: ما مذاکراتی با این دو سرمربی داشتیم و این برای ما هم مایه افتخار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در چند روز آینده سرمربی تیم ملی معرفی می‌شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسه هیات رئیس فدراسیون فوتبال که در روزهای آینده برگزار می‌شود، رسما سرمربی اعلام می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید مذاکره بایرن با رانگنیک

سرمربی تیم ملی اتریش گفت که بایرن با او برای هدایت این تیم تماس گرفته است.

به گزارش ایسنا، رالف رانگنیک یکی از نامزدهای سرمربیگری بایرن‌مونیخ در فصل بعد محسوب می‌شود. او در صحبت‌هایی درباره مذاکره با بایرن گفت:‌ بایرن با ما تماس گرفت و من هم این موضوع را به فدراسیون فوتبال اتریش اطلاع دادم. ما رابطه بسیار خوبی با هم داریم ولی تمرکز من روی تیم ملی اتریش است. ما کاملاً روی یورو ۲۰۲۴ متمرکز هستیم. اینجا خیلی احساس راحتی می‌کنم. در حال حاضر هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهم به طور کامل جدا شوم. باید شرایط را بررسی کنم و ببینم واقعا می‌خواهم بعد از پایان یورو راهی بایرن شوم یا خیر.

اتریشی‌ها در پلی آف جام جهانی مقابل ولز شکست خوردند و حضور در جام جهانی را از دست دادند. بعد از این دیدار فودا جدایی خود را اعلام کرد. این مربی ۵۶ ساله حضور موفقیت آمیزی روی نیمکت اتریش نداشت و نتوانست این تیم را به جام جهانی برساند تا رالف رانگنیک جای او را بگیرد. اتریش با هدایت سرمربی سابق یونایتد توانست به یورو ۲۰۲۴ راه یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • تایید مذاکره بایرن با رانگنیک
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • رسمی؛ فابیو کاناوارو سرمربی اودینزه شد
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس