Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکواندوکار تیم ملی ایران گفت: حضور در المپیک اگر برای همه آرزو باشد برای من با وجود همه روزهای خوب و بدی که سپری کردم یک هدف است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ناهید کیانی، عضو تیم ملی تکواندو بانوان، درباره حضور مجدد در ارد‌و‌های تیم‌ملی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: پس از بازی‌های آسیایی جاکارتا و قهرمانی جهان کمی از نظر روحی بهم ریختم بخاطر همین در انتخابی‌های بعدی متاسفانه باختم و نتوانستم در اردوها باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته خودم هم نیاز می‌دیدیم کمی به دور از تیم‌ملی‌باشم اما به هر جهت به اردوها هم دعوت نشدم.

او ادامه داد: البته در این یک سال به خوبی تمرین کردم و خودم را چه از نظر روحی و چه از نظر فنی آماده کردم امیدوارم بتوانم نماینده خوبی هم برای کشورم در رقابت‌های پیش‌رو باشم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک نیز گفت: شرط حضور در گزینشی المپیک عملکرد خوب در رقابت‌های قهرمانی آسیاست. حضور در المپیک اگر برای همه آرزو باشد برای من با وجود همه روزهای خوب و بدی که سپری کردم یک هدف است. 

وی در پایان افزود: در این فرصت تلاش می‌کنم به پیک اصلی خودم برسم تا کادرفنی برای انتخابی المپیک من را بدون تردید انتخاب کنند و در این صورت هم همه  تلاشم کسب سهمیه خواهد بود. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تکواندو بانوان ناهید کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین مرحله از اردوی تدارکاتی اعزام به المپیک پاریس ۲۰۲۴ و نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳ با دعوت ۹ ورزشکار از ۵ فروردین در تهران آغاز شد و تا ۱۵ فروردین و اعزام به مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک ادامه خواهد داشت.

محسن نصر اصفهانی، سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان؛ سجاد پورحسینی، جواد فروغی، وحید گلخندان، حسین ظفرجعفرزاده و امیر جوهری‌خو را در بخش آقایان و هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی، زینب طوماری و لعیا محمدی را در بخش بانوان به اردو دعوت کرده است.

دیگر خبرها

  • بلیت‌هایی که هنوز OK نشده است/ چالش ورزش ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس
  • حضور هندبالیست ایرانی در المپیک پاریس
  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • علی داوودی: المپیک سخت است،اگر کامل آماده باشم و روحیه‌ام خوب باشد اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زنم
  • ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • آغاز نخستین مرحله اردوی تیم تپانچه در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • لائوتارو: آماده بازی در المپیک هستم
  • شعرخوانی برای دانش آموز سرطانی در حضور رهبر انقلاب
  • جنجال در وزن حسن یزدانی
  • طالبان: ما از جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم که برای مدتی دیگر حضور مهاجرین افغان را تحمل بکند