Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمد بخارایی با اشاره به اینکه امروزه غول سوانح رانندگی جان مردم را می گیرد افزود: روزانه ۵۰ نفر فوت و یکهزار نفر در تصادفات رانندگی مجروح می شوند.

وی افزود: در کنار تعداد بالای فوتی ها و مجروحان، شاهد ضررهای مالی و کاهش تولید ناخالص ملی هستیم.

بخارایی تاکید کرد: حمل و نقل و جاده ها نه برای کشته شدن بلکه برای توسعه و رشد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: رانندگانی که با سرعت بالا در جاده ها جان مسافران را به خطر می اندازند باید بدانند که به حق الناس تعرض می کنند.

بخارایی بیان کرد: سال ۲۰۲۰ برای کاهش تلفات جاده ای، سال مطالبه گری عنوان شده است، هرکدام از ما در کنار رعایت استانداردها باید مطالبه گری نیز کنیم.

به گفته رییس ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان حدود ۶هزار و۷۰۰ نفر در ۱۰ سال گذشته در جاده های خوزستان فوت شده اند و خوزستان جزو هفت استان دارای تلفات جاده ای بالا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: موتورسواران سوانح رانندگی تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت

 صفری گفت : برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری ال ۹۰ با یک دستگاه نیسان وانت در کیلومتر سه جاده صوفیان به تبریز منجر به فوت یک نفر جان و مصدومیت پنج نفر از سرنشینان هر دو خودرو شد.

وی گفت: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه ۲ تیم امدادی با هفت نجاتگر به همراه یک دستگاه خودروی نجات از پایگاه سفیدکمر و دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های امداد و نجات سفیدکمر و شهید فخری زاده به محل حادثه اعزام شدند.

صفری ادامه داد: نجاتگران جمعیت هلال احمر تبریز پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو یک نفر از مصدومان را به بیمارستان امام رضا انتقال دادند.

 وی گفت: مصدومان دیگر این حادثه نیز توسط آمبولانس اورژانس به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • هوش مصنوعی پشت فرمان صنعت خودرو می‌ نشیند!
  • گلایه از خرابی جاده روستای یله گنبد بخش کوهین در قزوین
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال