Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@14:56:50 GMT

مراسم «شبی با شهید» در خرم‌آباد برگزار می‏‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۹۵۳۴

مراسم «شبی با شهید» در خرم‌آباد برگزار می‏‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به تشییع شهید گمنام هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در لرستان، گفت: مراسم «شبی با شهید» سه‌شنبه، هشتم بهمن در حسینیه ستاد نیروی انتظامی لرستان برگزار می‏شود.

حجت‌الله ناصرپور، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از تشییع شهید گمنام هم‌زنان با سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) در استان خبر داد و گفت: شهید گمنام تازه تفحص شده وارد استان لرستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که این شهید گمنام ۲۳ ساله است که در عملیات کربلای ۴ در سومار به شهادت رسیده است، اضافه کرد: مراسم «شبی با شهید»، روز سه‌شنبه، هشتم بهمن پس‌از اقامه نماز مغرب و عشاء در حسینیه ستاد نیروی انتظامی استان واقع در میدان پلیس برگزار می‌شود.

ناصرپور ادامه داد: تشییع شهید گمنام هم‌زمان با تشییع شهدای گمنام در سراسر کشور ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه، نهم بهمن در روز شهادت حضرت زهرا(س) انجام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: مراسم تشییع این شهید گمنام نیز با حضور مردم ولایتمدار استان از حوزه کمالیه به سمت ستاد نیروی انتظامی استان انجام و شهید گمنام در محوطه نیروی انتظامی استان به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی مراسم شبی با شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم

مراسم بزرگداشت روز ارتش با شکوه و اقتدار و با حضور مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کردستان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، همزمان با فرا رسیدن 31 فروردین ماه؛ روز ارتش، مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در قرارگاه عملیاتی ارتش کردستان برگزار شد.

مسئولان ارشد استانی  و فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی ابتدای مراسم به تمثال مبارک شهدا و خانواده‌های معظم شهدای حاضر در مراسم ادای احترام کردند و یاد و خاطره شهدای والامقام را گرمی داشتند. سپس پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی برافراشته شد.

یگان‌های نیروهای مسلح از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در ابتدای رژه به صورت پیاده از مقابل جایگاه عبور کردند و سپس خودروهای نظامی و  ادوات نظامی نیز در رژه شرکت و ضمن تجدید بیعت با فرماندهی کل قوا و روح پر فتوح امام راحل(ره)، آمادگی کامل خود در اجرای فرامین مقام معظم رهبری اعلام کردند.

در این مراسم، نیروهای مسلح استان کردستان به صورت باشکوه و منظم، در رژه حماسی خود گوشه‌ای از اقتدار و عظمت خود را به نمایش گذاشتند. گروهان‌های مختلف، یگان‌های موتوری و خودروهای تاکتیکی نیز برنامه اجرا کردند. در ادامه گزارش ویدئویی خبرنگار تسنیم از این شکوه اقتدار را ببینید:

.

امسال به مناسبت بزرگداشت دهه ارتش 100 عنوان برنامه در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • از وطن تا حرم؛ ذاتِ این خاک قهرمان‌پرور است
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت