Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@21:41:42 GMT

سرمربی شهرخودرو: برای پیروزی به قطر آمده‌ایم

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۹۵۴۰

سرمربی شهرخودرو: برای پیروزی به قطر آمده‌ایم

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی سر آسیابی در نشست خبری پیش از بازی شهرخودرو با السیلیه در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما برای پیروزی به دوحه آمده ایم تا بتوانیم به مرحله گروهی صعود کنیم. به بازیکنانم اطمینان دارم.

وی درباره تاخیر در سفر شهرخودرو به دوحه تاکید کرد: مسئله از زمانی شروع شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا رای به بازی ما با تیم الرفاع بحرین در امارات داد و اجازه نداد در زمین خودمان بازی کنیم برای همین زمان کافی برای اتمام کارهایمان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرآسیابی ادامه داد: ما برای سفر به قطر به کویت رفتیم ولی در پروازمان تاخیر ایجاد شد. برای همین دیر رسیدیم و امیدوارم این مسئله تاثیری در بازی با السیلیه نداشته باشد.

سرمربی شهرخودرو همچنین از  هواداران ایرانی خواست که تیمش را در بازی امروز حمایت کنند.

تیم فوتبال شهرخودرو از ساعت ۱۸:۴۰ امروز سه شنبه در دوحه قطر میهمان تیم السیلیه است.

کد خبر 4838100

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال شهر خودرو مشهد قطر تیم فوتبال السیلیه قطر لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان کنفدراسیون فوتبال آسیا کاراته تیم فوتبال تراکتور کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،این بازی که از هفته بیست و هفتم این رقابت‌ها در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.
فجری‌ها در دقیقه ۱۰ روی ارسال کرنر زیبای حمید ملکی با ضربه سر شاهین طاهرخانی مدافع پیش تاخته تیم فجر به گل رسید.
همچنین در این هفته تیم شهر راز دیگر نماینده شیراز در لیگ دسته یک میهمان تیم نفت و گاز گچساران بود که با یک گل به پیروزی دست یافتند.
میلاد غریبی در دقیقه ۳۴ برای شهر راز شیراز گلزنی کرد.
با پایان یافتن هفته بیست و هفتم تیم خیبر خرم با ۶۱ امتیاز صدر جدول را حفظ کرد، چادر ملو اردکان یزد با ۵۶ امتیاز دوم شد و تیم فجر هم با ۵۵ امتیاز در همان رده سوم باقی ماند و نفت مسجد سلیمان هم با ۵۳ امتیاز در مکان چهارم قرار گرفت.
تنها چهار تیم بالای جدول شانس رسیدن به لیگ برتر را دارند هر چند خرم آبادی‌ها شانس بیشتری دارند تا بازی‌های باقی مانده برای چهار تیم حساس‌تر شود.
در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال جام آزادگان ۱۸ تیم حضور دارند که پس از ۳۴ بازی تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی جواز شرکت در رقابت‌های لیگ برتر دوره بیست و چهارم را به دست خواهند آورد و سه تیم انتهای جدول هم راهی لیگ دسته دوم می‌شوند.
شاهین بندر عامری بوشهر، داماش گیلان و خوشه طلایی مشهد در خطر سقوط قرار دارند.

دیگر خبرها

  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • پیروزی و تساوی نمایندگان فوتبال فارس مقابل رقبا
  • سایپا نوار پیروزی‌های خیبر صدرنشین را پاره کرد
  • پیروزی یاران محبی در لیگ برتر روسیه
  • خلاصه بازی آرسنال و استون ویلا + فیلم
  • روستوف برد؛ محبی ۶۸ دقیقه بازی کرد
  • حرفهای خواندنی محمد ربیعی از روز عجیب یادگار
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه جهانبخش
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • تراکتور چگونه قهرمان فوتبال ایران می‌شود