Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:53:27 GMT

قربانی: کوچک‌ترین ضربه‌ای به صورت پاشازاده نزدند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۹۵۵۵

قربانی: کوچک‌ترین ضربه‌ای به صورت پاشازاده نزدند

سرمربی سردار بوکان پاسخ همتای خود در شهرداری ماهشهر را داد و عنوان کرد او بزرگنمایی انجام داده است.

به گزارش "ورزش سه"، پیروز قربانی درخصوص اتفاقات دیدار سردار بوکان و شهرداری ماهشهر در لیگ دو و مصدومیتی که برای مهدی پاشازاده رخ داد، اظهار کرد: یک سری اتفاقات در این مسابقه افتاد که بنظرم از جانب شهرداری ماهشهر خیلی بزرگنمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: اولا نمی‌دانم این تیم(شهرداری ماهشهر) با گلری که تحت قراردادمان بود، با چه مجوزی حرف زده و او را هوایی کردند؛ این دروازه‌بان در زمانی که تیم ما مشکل عدیده مالی و پنجره بسته داشت و از طرف دیگر نمی‌توانستیم بازیکنانمان را حفظ کنیم، به شهرداری ماهشهر رفت. این تیم یکی از رقبای ما است ولی آنها با وجود این حواشی و اتفاقات، همین دروازه‌بان را مقابل ما بازی دادند. همین مسئله برای تماشاگران ما حساسیت ایجاد کرد و به نظرم عمده مسائل پیش آمده در این مسابقه، به همین خاطر بود.

 

کاپیتان سابق استقلال و سرمربی حال حاضر سردار بوکان یادآور شد: شهرداری ماهشهر با وجود اینکه از نظر مالی قوی‌تر از ما است و شاید در فدراسیون پارتی داشته باشد، چطور به خودش اجازه می‌دهد با بازیکنی که تحت قرارداد ماست، صحبت کند؟ مگر تیم ما مدیرعامل و مسؤول ندارد که مستقیم با بازیکن مذاکره کرده و او را هوایی می‌کنند؟ از آقای پاشازاده انتظار داشتم به باشگاه ما زنگ می‌زد و صلاح و مشورت می‌کرد. مذاکره باشگاه به باشگاه تا اینکه یک بازیکن  را هوایی کنید، حرفه‌ای‌تر است.

 

قربانی یادآور شد: چطور مربی دروازه‌بانان ایشان شب قبل از بازی به مربی من زنگ می‌زند و درخواست غیر اخلاقی دارد ولی وقتی بازیکن ما را می‌خواستند بُر بزنند، درمورد وضعیت قرارداد او با من صلاح و مشورت نکردند؟ این‌ها اصل داستان را فراموش کردند.

 

او تصریح کرد: بالاخره تیم ما پُر طرفدار است و در هر مسابقه ۸-۷ هزار تماشاگر دارد. شاید در این بین چهار جوان باشند و سه، چهار گلوله برف پرتاب کنند؛ بنظرم در آن صحنه که گلوله برف پرتاب شد، آقای پاشازاده بزرگنمایی کرد. البته این حرکت را کاملا محکوم کرده و از ایشان و باشگاه شهرداری ماهشهر عذرخواهی می‌کنم، اما به نظرم آقای پاشازاده بی‌دلیل یک ربع روی زمین افتادند و با پانسمان کردن و اینطور مسائل، بزرگنمایی کردند. واقعا این کارها جالب نیست. گلوله برفی که از ۳۰ متری پرتاب می‌شود، چقدر قدرت دارد و آسیب می‌زند؟

 

سرمربی سردار بوکان عنوان کرد: آقایان شهرداری ماهشهر اتفاقات نیمه اول را دست‌آویز کردند و بین دونیمه، یک ساعت در رختکن نشستند و می‌گفتند امنیت نداریم، در صورتی که داور به‌عنوان بهترین تشخیص دهنده امنیت بازی، در زمین حضور داشت.

 

قربانی ابراز کرد: فکر می‌کنم بزرگنمایی آقای پاشازده موجب شد تا جو ورزشگاه به ضررش شود. به ایشان به‌عنوان کسی که کاپیتان من بوده و بزرگتر است، احترام می‌گذارم ولی معتقد هستم ایشان بزرگنمایی کرد تا آن اتفاقات بیفتد و جو ورزشگاه به ضررش شود. فقط یک گلوله برف به پشت سر ایشان خورد و هیچ‌کس، حتی یک نفر ضربه‌ای به صورت ایشان نزد یا گلوله برف به صورت ایشان برخورد کرد.

 

او اضافه کرد: به نظرم کل داستان کهموجب شد تماشاگران ما نسبت به این مسابقه حساس شوند، نحوه جذب دروازه‌بان ما بود؛ البته واژه بُر زدن درست‌تر است چون واقعا شهرداری ماهشهر این کار را انجام داد. آنها رقیب ما در جدول هستند ولی بازیکن ما را در بدترین شرایط گرفتند. من به کادرم گفتم اگر در نقل و انتقالات محروم نبودیم، از گروه خودمان در لیگ دو بازیکن نمی‌گیریم تا دیگر تیم‌ها تضعیف شوند ولی این کار را شهرداری ماهشهر انجام داد.

 

سرمربی سردار بوکان گفت: تیم شما پولدار است و در نیم‌فصل ۱۰ بازیکن عوض کرده ولی تیمی مثل سردار بوکان که هیچ‌کسی را ندارد و وضعیت مالی‌اش بسیار بد است، چه کاری باید انجام دهد؟ تمام عشق شهر، فرهنگ و قوم ما همین تیم است. حالا با این وضعیت شهرداری به چه حقی به خود اجازه می‌دهد که بازیکن ما را هوایی کند؟ تیم من در چهار بازی اخیر با یک گلر بازی کرد و روی نیمکت هم کسی را نداریم.

 

قربانی تاکید کرد: اگر شما در فدراسیون کسی را دارید و پشت شما هستند، دلیل نمی‌شود از این شرایط سوء استفاده کنید. این اتفاقات فقط در فوتبال ایران می‌افتد، اما با این حال من به مسؤولان باشگاه گفتم که از بازی بعد پنج فیلمبردار در هر شهری بفرستند تا ما هم مستندات جمع کنیم. امسال بدترین اتفاقات برای ما افتاده ولی انعکاس پیدا نکرده چون پول و پارتی نداریم، چند رسانه و دیگران را با خود همراه نمی‌کنیم و سریعا اخبارمان را انعکاس نمی‌دهیم.


او به اظهارات مهدی پاشازاده بعد از این دیدار اشاره کرد و افزود: شنیدم آقای پاشازاده گفته دیگر حالم از فوتبال بهم می‌خورد ولی من می‌گویم حالم ۱۰ روز پیش از فوتبال بهم خورد که دروازه‌بان تحت قرارداد ما را هوایی کردید. به ایشان احترام می‌گذارم ولی بخاطر صحبت‌هایی که مطرح کردند، باید از تیم سردار و شهر بوکان دفاع کنم، وگرنه قصدم بی‌احترامی به آقای پاشازاده نیست و باز هم حرکتی که بخاطر پرتاب گلوله برف بود را محکوم و عذرخواهی می‌کنم؛ البته بازهم معتقدم بزرگنمایی صورت گرفته است.

 

سرمربی سردار بوکان درباره خونریزی بینی پاشازاده در رختکن گفت: اصلا به هیچ عنوان کسی به صورت ایشان ضربه‌ای نزده و کاملا این موضوع را تکذیب می‌کنم. متاسفم برای این حرکتی که ایشان کرده است. گلوله برف پشت سرش خورده ولی چطور صورتش خون آمده است؟ به هیچ عنوان برخورد فیزیکی نشده است.

 

قربانی تاکید کرد: اگر تماشاگران شعاری علیه آقای پاشازاده دادند، بعد از حرکت و بزرگنمایی ایشان بود. هواداران ما فهم فوتبالی دارند ولی کاملا بخاطر انتقال غیر حرفه‌ای دروازه‌بانمان ناراحت بودند و از آقای پاشازاده به‌عنوان اسطوره فئوتبال ایران توقع بیشتری داشتند که این کار را انجام ندهد و حرفه‌ای‌تر عمل کند. تماشاگران ما بخاطر اینکه سردار بوکان به زحمت بازیکنان‌اش را حفظ کرد ولی دروازه‌بان‌اش به شهرداری ماهشهر رفت، از پاشازاده دلگیر هستند.

 

او یادآور شد: چند هوادار ما احساسی عمل کردند و به دنبال برخورد با دروازه‌بان سابق خودمان بودند، اما من همان اول بازی به سمت تماشاگران رفتم و از آنها خواستم کاری انجام ندهند. من این رفتارها را نمی‌پسندم، اما آقای پاشازاده یادش نرود که تماشاگران‌شان بدترین توهین‌ها را در ماهشهر به ما کردند ولی ایشان در رختکن نشسته بود و حرکتی نکرد. ما پیش وجدان خودمان راحت هستیم که بالاخره رسم مهمان‌نوازی را به عمل آوردیم ولی ایشان یادش نرود در ماهشهر هیچ زمین تمرینی دراختیار ما قرار ندادند و کاری برای ما نکردند. الان هم نمی‌توانند ناراحت باشند چون در این باره با ما تماسی گرفته نشد که زمین می‌خواهید یا نه. با وجود چنین شرایطی، ما در بازی جام حذفی همه جوره با تیم ایشان هم‌کاری کردیم ولی متاسفانه در بازی رفت کوچک‌ترین همکاری ر ا با تیم ما نداشتند.

 

قربانی عنوان کرد: خدایی ناکرده قصد بی‌احترامی به آقای پاشازاده نداشتم ولی باید از تیم و شهر بوکان دفاع کنم. امیدوار هستم فوتبال ایران طوری پیش نرود که از توان مالی و روابط‌شان در فدراسیون، به ضرر تیم‌های ضعیف‌تر استفاده کنند. تیم آقای پاشازاده در جدول رقیب ما است. درست است ما شرایط بهتری در جدول داریم ولی انتظار نداشتیم دروازه‌بان ما را به این شکل هوایی کنند و ببرند.

 

پیروز قربانی شهرداری ماهشهر دسته دو مهدی پاشازاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیروز قربانی شهرداری ماهشهر دسته دو مهدی پاشازاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟

رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: در راستای حمایت از اقشار در معرض آسیب؛ کارتن‌خواب‌ها و افراد زباله‌گرد در صورت علاقه توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران جذب می‌شوند.

 او در مورد شرایط استخدام گفت: افرادی که به دلیل مشکلات معیشتی اقدام به زباله‌گردی می‌کنند یا به دلایل مختلف کارتن‌خواب شده اند، در صورت تمایل می‌توانند به استخدام شرکت‌های پیمانکاری حوزه‌های نظافت و نگهداشت شهر درآیند. این افراد با حداقل حقوق ۱۱.۵میلیون تومان را دریافت خواهند کرد که با مزایا تا ۱۳.۵میلیون تومان افزایش خواهد یافت. ضمنا این افراد بیمه هم خواهند شد.

به گزارش شهر، محمدی با اشاره به اینکه با تاکیدات شهردار تهران مبنی بر جذب نیروی کارگری از گرمخانه‌های شهر تهران در جهت حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی جذب این افراد آغاز شده است، ادامه داد: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه یا با شماره ۵۵۵۳۰۱۲۰ تماس بگیرند. به طوری که تاکنون حدود ۷۰ نفر توسط پیمانکاران خدمات شهری جذب شده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • مهدی پاشازاده: استقلال به لطف هواداران اول است؛ قانون باید برای همه یکسان باشد / فیلم
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • پاشازاده: استقلال همین الان هم قهرمان است
  • مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
  • فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد / این افراد چقدر حقوق می گیرند؟
  • نامگذاری ۳۱ میدان در تهران به نام ۳۱ استان کشور
  • شرایط استخدام زباله‌گردان به عنوان پاکبان مشخص شد
  • ضربه ایران به زیرساخت های اسرائیل به روایت یک نماینده مجلس /جنگ باعث نگرانی مردم می شود اما ما شروع کننده نبودیم