Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@18:27:54 GMT

واژگونی اتوبوس در اصفهان ۹ کشته و ۱۸ مصدوم داشت

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۹۶۵۷

واژگونی اتوبوس در اصفهان ۹ کشته و ۱۸ مصدوم داشت

ساعت24 -واژگونی اتوبوس مسافربری مسیر تهران- شیراز در ورودی سپاهان شهر اصفهان بامداد سه شنبه ۹ تن کشته و ۱۸ مصدوم بر جا گذاشت.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز سه شنبه گفت: این حادثه ساعت چهار و ۳۹ دقیقه امروز به اورژانس ۱۱۵ اعلام و به دنبال آن ۱۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس اصفهان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غفور راستین افزود: در این حادثه ۹ نفر جان خود را از دست دادند و ۱۸ نفر شامل پنج زن، ۱۱ مرد و دو پسر ۴ و ۱۴ ساله دچار مصدومیت شدند.


وی ادامه داد: یک نفر از مصدومان در محل به صورت سرپایی درمان و سایر مصدومان نیز پس از دریافت خدمات اورژانسی به بیمارستان های الزهرا(س)، شریعتی و آیت الله کاشانی منتقل شدند.


مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان بیان کرد: راننده اتوبوس زنده است.


علت بروز این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.


سپاهانشهر در جنوب شهر اصفهان و ابتدای جاده اصفهان -شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: استان اصفهان واژگونی اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی افزود: در پی گزارش واژگونی خودرو در محور مواصلاتی شهرستان "رستم" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیرو‌های امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پراید حامل ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه یکی از سرنشینان درگذشت و ۳ نفر دیگر مجروح و به بیمارستان انتقال داده شدند.
رئیس پلیس راه شمال فارس با بیان اینکه علت این حادثه، تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام شده است، گفت: رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی می‌تواند از بروز اینگونه حوادث تلخ و جبران ناپذیر جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید