Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پیروزی بر تراکتور، گل‌محمدی هم انتقام شکست خودش مقابل ساکت را گرفت و هم ۳ امتیاز پرسپولیس را از تراکتور به حساب تیم جدیدش برگرداند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس با حساب ۲- صفر در یک بازی پرهیجان و البته پر از جنجال توانست تراکتور را شکست دهد و موقعیت خود را در بالای جدول تثبیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برد درخشان، سرخ‌ها را یک گام دیگر به اهدافی که از ابتدای فصل تعیین کردند، نزدیک کرد، اما پیروزی برابر تراکتور، به نوعی یک برد انتقامی بود زیرا سرخپوشان در بازی رفت مقابل این تیم در تبریز شکست خوردند. آن زمان، گابریل کالدرون هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و مصطفی دنیزلی سرمربی تراکتور بود که احسان حاج‌صفی توانست با یک شوت سرکش، گل ۳ امتیازی بزند.

از سوی دیگر، شهرخودرو هم در هفته یازدهم در تبریز، با هدایت یحیی گل‌محمدی با حساب ۳- یک شکست خورد. آن روز گل‌محمدی هر کاری کرد، زورش به تیم تراکتور نرسید. برای آن دیدار، ساکت الهامی هدایت تراکتوری‌ها را برعهده گرفته بود و مچ یحیی را خواباند، اما با نتیجه روز یکشنبه، گل‌محمدی هم انتقام شکست خودش مقابل تراکتور و ساکت را گرفت و هم ۳ امتیاز پرسپولیس را از تراکتور به حساب تیم جدیدش برگرداند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس اخبار پرسپولیس پرسپولیس گل محمدی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی با برنامه دوساله مالک متمول تیم تبریزی و با هدف رساندن تراکتور به فینال لیگ قهرمانان یا همان نخبگان آسیا، با این باشگاه به توافق رسید. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی پیشین تیم پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده است و گفته می‌شود مجوز فعالیت مجدد وی ، آخرین مرحله قبل از امضای قرارداد است.

 بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند. 

گفته می‌شود یحیی با شروطی نظیر بستن تیم با اختیار تام و اختیارات دیگر ، با تراکتور به توافق نهایی رسیده و اگر در جلسه امروز موانع موجود برطرف شود، این مربی به‌زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند.

رقم مالی این توافق، هنوز افشا نشده است اما گفته می‌شود کمتر از یک میلیون دلار نخواهد بود!

این منبع مطلع به ایسنا گفت که قرار است امروز جلسه‌ای برای حل موانع حضور گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر برگزار شود که تا درباره آینده فعالیت‌های این سرمربی تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد