Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@16:34:26 GMT

اجرای طرح خوداتکایی در مدارس شبانه روزی شیروان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۹۶۹۰

اجرای طرح خوداتکایی در مدارس شبانه روزی شیروان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شیروان گفت: با هدف آموزش اقتصاد مقاومتی، طرح خوداتکایی در تعدادی از مدارس شبانه روزی شهرستان شیروان اجرا می شود.

«احمد زیبایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: طرح خوداتکایی و مهارت آموزی در مدارس شبانه روزی به علت اینکه دانش آموزان این مدارس، زمان بیشتری را در مدرسه و خوابگاه ها صرف می کنند، اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون آموزش متوسطه  آموزش و پرورش شیروان بیان داشت: در این طرح، دانش آموزان مدارس شبانه روزی اوقات غیر درسی خود را در محیط مدرسه به آموزش حرفه ای خاص اختصاص می دهند تا در کنار علم آموزی، کار آموزی را نیز فراگیرند.

 

زیبایی شیوه نامه طرح خود اتکایی را توضیح داد و هدف از اجراي اين طرح را علاوه بر غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان، آموزش حرفه و شغل، احياي شغل‌هاي بومي منطقه و درآمد زايي براي دانش آموزان و خانواده‌ها دانست.

 

وی افزود: یکی از تاکیدات مهم در برنامه های آموزشی توجه به مشاغل بومی و محلی است، طرحی که علاوه بر آموزش مهارت های شغلی در زمینه ایجاد انگیزه و خودباوری در دانش آموزان بسیار موثر است.

 

زیبایی با اشاره به واقعیت ها و موانع در مدارس عنوان کرد: با تعیین اولویت‌هایی از جمله نظارت آموزشی و درس پژوهی، اجرای طرح خوداتکایی در مدارس شبانه‌ روزی می‌توان به کیفی‌سازی و بانشاط شدن مدارس کمک کرد.

 

هم اینک 31 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد مسجد مسجد فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد طراز اسلامی طرح خوداتکایی مدارس دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، برای جلوگیری از بیماریهای دهان و دندان، طرح آموزش، پیشگیری و درمان در مدارس آغاز شده است.

طرح دهان و دندان عاری از پوسیدگی با همکاری معاونت بهداشت و آموزش و پرورش اجرا می شود.

فردا هم دانش آموزان روستای یوسف کند از خدمات این طرح بهره مند می شوند.

این طرح به صورت رایگان و به مدت سه روز در مناطق محروم شهرستان مهاباد اجرا میشود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۸۰ اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان
  • مهارت آموزی ورزشی ۱۸ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در قم
  • اجرای برنامه‌های ارتقای سلامت دانش‌آموزان در مدارس همدان
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس استان همدان
  • تحصیل ۱۱۰۰ ‌دانش‌آموز در یک شیفت مدارس فردیس!
  • «تک ماده» برای ۴ درس؛ کمک به دانش‌آموز یا پوشاندن ضعف آموزش در مدارس؟/ «کاهش معدل از سخت‌تر شدن سوال‌ها نیست از کاهش سطح آموزشی است»
  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • مسئولان با افزایش تعداد دروس تک ماده راه فرار را به دانش آموزان یاد می‌دهند
  • روایان پیشرفت در مدارس آذربایجان شرقی راه اندازی شود