Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@16:40:19 GMT

شرایط سخت ترامپ با دست نوشته های بولتون

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۸۹۷۱۹

وکلای مدافع رئیس جمهوری آمریکا در دومین روز دفاعیات خود در سنا، استیضاح را ساخته و پرداخته اختلافات سیاسی دموکرات‌ها با ترامپ توصیف کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سخنان وکلای ترامپ در حالی مطرح می‌شود که افشای دست نوشته‌های مشاور امنیت ملی اخراج شده کاخ سفید، شرایط را برای ترامپ سخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر کتاب چاپ نشده جان بولتون که نیویورک تایمز فاش کرد، ترامپ به بولتون گفته بود، قصد دارد به توقف کمک امنیتی ۳۹۱ میلیون دلاری به اوکراین ادامه دهد تا مقامات این کشور مجبور شوند تحقیقاتی را درباره جو بایدن، نامزد پیشتاز دموکرات و پسرش انجام دهند.
جلسات استیضاح ترامپ از سه شنبه گذشته در مجلس سنا آغاز شد. هیات مدیران استیضاح که منتخب مجلس نمایندگان بودند، در سه روز، دو اتهام "سوء استفاده از قدرت" و "اخلال در کار کنگره" را تشریح کردند. آن‌ها همچنین حضور شاهدانی همچون جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی ترامپ، میک مولوینی سرپرست دفتر ترامپ و مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا را خواستارند که با توجه به اکثریت جمهوری خواهان در مجلس سنا، حضور هیچ یک از این افراد تاکنون تایید نشده است.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بولتون ترامپ استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان بولتون: قدرت بازدارندگی آمریکا و اسرائیل ناکام مانده است

مشاور امنیت ملی و نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، با اشاره به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که انفعال در این مرحله برای اسرائیل اشتباه بزرگی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «جان بولتون» مشاور امنیت ملی و نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل، با اشاره به عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت که انفعال در این مرحله برای اسرائیل اشتباه بزرگی خواهد بود.

وی ادامه داد: «اکنون زمان انجام بازی‌های آکادمیک و پیام و سیگنال نیست. این مسأله قدرت است».

بولتون افزود که حمله ایران به اسرائیل نشان می‌دهد که قدرت بازدارندگی آمریکا و اسرائیل ناکام مانده است.

وی همچنین خواستار اقدام نظامی نظامی جدی علیه ایران از جمله علیه مراکز هسته‌ای این کشور شد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را تقویت کرد
  • طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش
  • استمرار ادعا‌های غیر واقع کانون وکلا/ سرانه وکیل در ایران نصف استاندارد جهانی
  • جان بولتون: حمله ایران شکست بزرگ بازدارندگی آمریکا و اسرائیل بود
  • جان بولتون : حمله ایران شکست بزرگ بازدارندگی آمریکا و اسرائیل بود
  • بولتون: حملات ایران شکست بازدارندگی اسرائیل و آمریکا بود
  • بولتون: بازدارندگی آمریکا و اسرائیل متحمل یک شکست سنگین شد
  • قاضی و وکیل در استقرار عدالت اجتماعی نقش پر رنگی دارند
  • جان بولتون: قدرت بازدارندگی آمریکا و اسرائیل ناکام مانده است
  • فعال کارگری: اوضاع کارگران خوب نیست، وزیر کار استیضاح شود