Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شهناز یاری» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: امسال در حال سپری کردن لیگ پربرخورد و پرآسیبی هستیم که این امر نشان از پویایی لیگ دارد اما ملی‌پوشان فشار زیادی را در این فصل تحمل می‌کنند. زیرا در همه دیدارها حضور دارند و همین امر به آنان آسیب می‌رساند. اکنون رباط ۲ بازیکن تیم ملی پاره شده است و این ۲ را در اردو ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان برگزاری اردوها با لشگری از مصدومان روبرو می‌شویم. پس از حضور بازیکنان در لیگ برتر یک روز کامل را باید صرف ریکاوری آنان کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان یادآور شد: آسیب‌دیدگی بازیکنان بر روی کیفیت و تمرینات تیم ملی تاثیر منفی گذاشته است. چاره‌ای نداریم و باید تا پایان فصل تحمل کنیم و امیدوارم تا آن زمان بازیکنان در سلامت کامل باشند و آسیب جدی برای آنان رخ ندهد.

وی عنوان کرد: سال‌های گذشته لیگ خوبی نداشتیم، چرا که همه ملی‌پوشان در یک یا ۲ تیم حضور داشتند و از قبل از شروع مسابقات تکلیف تیم‌های اول تا سوم مشخص بود و تیمی جرات نمی‌کرد به قهرمانی فکر کند و سایر تیم‌ها برای چهارمی به بعد می‌جنگیدند. نتایج قابل پیش‌بینی بود و رشد خوبی را در لیگ برتر نمی‌دیدیم و پیشرفتی هم برای بازیکنان رخ نمی‌داد. وقتی تمامی ملی‌پوشان در یک تیم جمع شوند و حریفان آنان ضعیف باشد،  لیگ بدون جذابیتی برگزار می‌شود. گرچه اکنون لیگ به گونه‌ای شده که یک تیم قعر جدولی تیم صدر جدولی را شکست می‌دهد، زیرا قدرت میان تیم‌ها تقسیم شده و هر تیمی که از موقعیت‌ها خوب استفاده کند، بهترین بهره‌وری را خواهد داشت.  

یاری درباره اردوهای تیم ملی فوتسال زنان گفت: تیم ملی فوتسال زنان چهارمین اردوی خود را به پایان رساند و اردوی بعدی آنان ۲۷ بهمن تا سوم اسفند برگزار می‌شود. در اسفند ماه سه دیدار با روسیه خواهیم داشت که ۲ دیدار آن در رده سنی بزرگسالان و یک دیدار در رده سنی جوانان برگزار می‌شود. پس از برگزاری ۲ دیدار با روسیه ملی‌پوشان باید ریکاوری ذهنی و بدنی داشته باشند تا در پنجم فروردین در اردوهای متمرکز با فاصله‌های کوتاه شرکت کنند. این اردوها به صورت ۶ روزه برگزار می‌شود. بازیکنان باید از آمادگی کامل برای مسابقات قهرمانی آسیا برخوردار شوند. در این رقابت‌ها  کشورهای ژاپن، تایلند، ویتنام، مالزی، چین، ازبسکتان و ترکمنستان، کویت و لبنان حضور می‌یابند که ما باید با بیشتر این کشورها بازی کنیم.

وی در خصوص عملکرد تیم فوتسال دختران زیر ۲۰ سال که اکنون در جام کافا حضور دارند، گفت: این تیم ماحصل زحمات ۲ ساله تیم المپیک است که از سال ۹۴ تشکیل شد و اردوهای این تیم بدون وقفه ادامه داشت. این تیم برای المپیک آماده می‌شد و به شرایط کاملی رسیده بود اما بنا به دلایلی برای انتخابی المپیک فرستاده نشد. به همین دلیل تیم این جوانان یک سر و گردن از حریفان خود در جام کافا بالاتر هستند. این تیم‌ها در کافا حتی تیم فوتسال جوانان هم نداشتند و برای این مسابقات مجبور به تشکیل آن شدند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زنان اضافه کرد: تیم زیر ۲۰ سال،  پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان است. اکنون نیز در حال رایزنی‌ برای حضور آنان در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا هستیم که اگر این اتفاق بیافتد، شاهد عملکرد خوب آنان در این مسابقات خواهیم بود. ما قدرت اول آسیا هستیم و در این رده سنی هیج حریفی در برابر ایران توان ایستادگی ندارد. اگر دختران جوان ما در مسابقات مختلف حضور یابند و زیرساخت‌ها فراهم  و برنامه‌ریزی درست باشد، به موفقیت‌های بیشتری می‌رسند.

برچسب‌ها شهناز یاری لیگ برتر فوتسال زنان تیم ملی فوتسال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهناز یاری لیگ برتر فوتسال زنان تیم ملی فوتسال زنان شهناز یاری لیگ برتر فوتسال زنان تیم ملی فوتسال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۸۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024؛ داور ویدیویی به کمک داوران می‌آید!

در جام ملت های فوتسال آسیا در تایلند از کمک داور ویدیویی استفاده می شود.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در تصمیمی جدید، از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) در مسابقات جام ملت‌های فوتسال 2024 تایلند استفاده خواهد کرد.

این رقابت‌ها که از روز پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه با حضور 16 تیم در بانکوک آغاز می‌شود، شاهد استفاده از VAR برای اولین بار در تاریخ جام ملت‌های فوتسال آسیا خواهد بود.

هدف از استفاده از VAR، به حداقل رساندن اشتباهات داوری و افزایش عدالت در مسابقات است. VAR در صحنه‌های حساس و مشکوک، به داوران کمک می‌کند تا تصمیمات دقیق‌تری اتخاذ کنند.

استفاده از VAR در جام ملت‌های فوتسال 2024 تایلند، گامی مهم در جهت حرفه‌ای‌تر شدن این مسابقات و ارتقای سطح داوری در فوتسال آسیا محسوب می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • ربات امدادگر به کمک مصدومان زیرآوار می‌آید
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان خوی
  • تیم فوتسال افغانستان به مصاف ایران می رود
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان ملایر
  • اولین تمرین تیم ملی در تایلند: عالی(عکس)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024؛ داور ویدیویی به کمک داوران می‌آید!
  • ماجرای حضور جنجالی زنان در بازی سایپا - خیبر
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ