Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی از ثبت نام ۱۳۰۰ دانشجو به عنوان خادمین شهدا برای خدمات رسانی در اردو‌های راهیان نور دانشویی خبر داد.

محسن جهانی، معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری اردوی راهیان نور دانشجویی گفت: نشست مسئولین فرهنگی و قرارگاه نور دانشجویی کشور پیرامون راهیان نور، راهیان نور پیشرفت و مقاومت و راهیان نور دریایی برگزار و هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی افزود: ثبت نام خادمین دانشجویی از اواسط ماه گذشته آغاز و ثبت نام‌ها در دو دوره انجام شد که بیش از ۱۳۰۰ نفر به عنوان خادمین شهید ثبت نام کردند.
جهانی اضافه کرد: امسال راهیان نور دریایی برای نخبگان دانشگاهی برگزار می‌شود که ظرفیت آن بر اساس استان‌ها متفاوت است و استان‌هایی که فاصله کمتری با خلیج فارس دارند، تعداد اعزام‌ها بیشتر است و استان‌هایی که فاصله زمانی بیشتری دارند، تعداد ظرفیت اعزام آن‌ها کمتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محسن جهانی راهیان نور دانشجویی راهیان نور دریایی خادمین شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد دریایی؛ وزش باد شدید بر روی دریای عمان

علی ملاشاهی  اظهار کرد: از بعدازظهر سه شنبه تا پنجشنبه ( ۷ تا ۹ فروردین) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل سیستان و بلوچستان در دریای عمان وزش باد تا حدود ۳۰ نات و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲متر به ویژه در روز چهارشنبه پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: توصیه می‌شود در این مدت از شنا و تفریحات دریایی خودداری و در ترددهای دریایی به ویژه تردد با شناورهای سبک و نیمه سنگین احتیاط و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم توسط همه فعالان دریایی در نظر گرفته شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»
  • جشنواره تئاتر دانشگاهی حذف شد؟/ خانه‌ای که روی آب ماند!
  • ایجاد اشتغال برای ۱۳۰۰ نفر در کارگاه‌های سنگ‌شکن مجتمع سنگ آهن سنگان
  • برگزاری جشنواره نوروز کریمانه در شیراز
  • جشنواره لاله‌های کرج اردیبهشت برگزار می‌شود
  • هشدار هواشناسی سطح زرد دریایی؛ وزش باد شدید بر روی دریای عمان
  • همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود
  • اردی جهادی دانشجویان بسیجی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • دستگاه‌ها برنامه شعار سال را در اختیار نخبگان قرار دهند