Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،عزیزالله جهانتیغ مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: تعداد سازمان‌های مردم نهاد فعال در حوزه فعالیت‌های سازمان بهزیستی در سیستان و بلوچستان ۱۲۶هزار و ۵۱۲ سمن است که ۹۵ درصد خدمات این سازمان در استان برون سپاری شده و توسط سازمان‌های مردمی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ۱۵۴ پروانه فعالیت سازمان مردم نهاد امسال صادر شده است افزود: این مجموعه‌ها در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی جهت ارائه خدمات هر چه مطلوب‌تر به بهزیستی کمک می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان افزود: اشتغالزایی و چابک‌سازی بیش از پیش فعالیت‌های دولت از مزایای سازمان‌های مردم نهاد است که با توجه به افزایش خدمات طرح و برنامه‌ها حضور سمن‌ها باعث شده تا امورات و خدمات این نهاد سرعت و دقت بیشتری پیدا کند.

او بیان کرد: سمن‌ها برخواسته از بطن جامعه و از عامه مردم ایجاد می‌شوند و این مساله خود به خود منجر به افزایش سطح اعتماد عمومی شده و شفاف سازی امورات را برای مرکز آسان‌تر کرده است.

جهانتیغ ادامه داد: وظایف بهزیستی حول مددجو و توانخواه است که در هر ۱۱۸ هزار خانواده تحت پوشش بهزیستی سیستان و بلوچستان نسبت به خدمتی که ارائه می‌شود آموزش متناسب با آن خدمت را نیز به خانواده می‌دهیم تا تاثیر لازم را داشته باشد که خود نوعی جلب مشارکت اجتماعی است.

او ادامه داد: در همین زمینه باید روی تعهد به مسوولیت‌پذیری اجتماعی در جامعه کار کنیم و این موضوع باعث جذب ظرفیت‌ها شده و خلاء‌های موجود را رفع خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه مراکز و خیریه‌ها بحث توسعه مطرح است که نتیجه آن بالا رفتن کیفیت خدمات و رضایتمندی جامعه هدف را در پی خواهد داشت و در این زمینه مراکزی به عنوان حرفه و شغل و مراکز خیریه دیگری نیز به عنوان کمک به همنوعان خود فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت رسانی به مسافران نوروزی در سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تشدید کارهای نظارتی، سوخت رسانی به مسافران نوروزی در استان روند مطلوبی را طی می‌کند، هم چنین در حوزه رسیدگی به شکایات مردم در بحث کالا و خدمات با قاطعیت عمل می‌کنیم.

منصور انصاری امروز پنجشنبه در بازدید از مراکز سوخت رسانی استان اظهارکرد: نظارت‌ها و گشت‌های مشترک در ۲ مرحله در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز انجام شده است.

وی بیان کرد: اولین نظارت‌ها از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ شروع شده و تا ۲۹ اسفندماه ادامه داشته است، مرحله دوم نیز از یکم فروردین ماه ۱۴۰۳ شروع و تا ۲۱ فروردین ماه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در زاهدان و سایر شهرستان‌ها با نظارت دستگاه‌های متولی شعب کشیک تشکیل شده تا از روند خدمات رسانی به مسافران آگاه شوند و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا به مسافران بهترین خدمات ارائه شود.

وی به بازدید اخیری که از جایگاه‌های سوخت در روز گذشته انجام داده اشاره کرد و افزود: با توجه به این اینکه در سیستان و بلوچستان بحث کدینگ کارت‌های سوخت را داریم برنامه بر این شد که به مسافران به میزان ۴۰ لیتر بنزین تعلق گیرد تا برای آن‌ها مشکلی به وجود نیاید بر همین اساس سعی شده نظارت و کنترل از جایگاه‌ها انجام شود.

انصاری عنوان کرد: مسافران اگر در زمینه سوخت با مشکل مواجه شدند می‌توانند با شماره تلفن ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و یا با شماره تلفن ۱۲۴ سازمان صمت تماس بگیرند و شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را ثبت کنند تا بتوانیم موضوع را پیگیری کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سوخت رسانی به مسافران نوروزی در سیستان و بلوچستان روند مطلوبی دارد
  • افزایش ۹درصدی سفر‌های نوروزی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ورود مسافران نوروزی به سیستان و بلوچستان ۷۸ درصد رشد داشت
  • تمامی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان باید برای استقبال از مهمانان نوروزی پای کار باشند
  • خدمات دهی اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان به مردم و مسافران
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • ارائه خدمات به ۷۰ هزار نفر تحت پوشش بهزیستی در کردستان
  • ۸۶۱ خدمت توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر ارائه شد
  • جابه‌جایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان
  • ارائه ۸۶۱ خدمت تخصصی توسط اورژانس اجتماعی استان بوشهر