Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه شاهد آرامش نسبی بازار به ویژه در حوزه میوه و تره بار، محصولات پروتئینی و مواد غذایی هستیم، گفت: سازمان مدیریت میادین در موضوع کنترل بازار، تمام قد وارد شده و با تمام توان با دولت همکاری می‌کند. تاریخ انتشار: 09:15 - 08 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۱۰۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار تهران در ایجاد آرامش بازار به ویژه در زمینه تأمین مایحتاج روزانه مردم از جمله میوه و تره بار تأثیر مستقیم دارند، گفت: دستگاه‌های حاکمیتی نیز بر این اثرگذاری اذعان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه میادین میوه و تره بار در توزیع محصولات تنظیم بازار از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و سهم قابل توجهی در کنترل بازار دارند، افزود: دستگاه‌های دست اندرکار برای همکاری با این سازمان حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و ما نیز تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا جای ممکن پاسخ اعتماد آن‌ها و مردم عزیزمان را بدهیم.


راد با اشاره به اینکه خوشبختانه نوسانات قیمتی به حداقل میزان ممکن رسیده است و از صف‌های طولانی و هجوم مردم برای خرید برخی کالا‌ها که در اواخر سال گذشته شاهد آن بودیم دیگر خبری نیست، تصریح کرد: با اطمینان اعلام می‌کنیم که در میادین میوه و تره بار، هیچ کمبودی در هیچ زمینه‌ای نداریم و انواع محصولات و کالا‌ها به وفور در این مراکز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: پاسخ مدیرعامل میادین میوه و تره و بار به انتقادات قیمتی محصولات این مراکز


وی با بیان اینکه تأمین به موقع و فراوانی انواع کالا‌ها و محصولات، اصل مهمی است که آن را در میادین میوه و تره بار مورد توجه ویژه قرار داده‌ایم، گفت: وجود محصولات مورد نیاز مردم در میادین میوهو تره بار باعث ایجاد آرامش در شهروندان می‌شود و آن‌ها دیگر نیازی به خرید بیشتر از اندازه مورد نیاز نمی‌بینند.


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با تأکید بر اینکه اتیکت قیمت بر روی تک تک محصولاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، درج شده است، خاطرنشان کرد: اخیراً پویشی در مورد درج قیمت کالا در سطح کشور آغاز شده است در صورتی که سازمان مدیریت میادین با نصب نرخنامه بر روی همه محصولات خود از گذشته، در این زمینه پیشتاز و پیشگام بوده و می‌تواند الگوی سایر بخش‌ها باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری شهرداری میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد

علیرضا شریفی دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران با اشاره به تاخیر دولت در پرداخت ارز روغن های خام وارداتی گفت: این تاخیر تخصیص ارز به واردات روغن خام در حالی است که با توجه به تاکیدات دولت مبنی بر فروش کالای وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی، این روغن ها با نرخ مصوب در بازار به دست مصرف کنندگان رسیده است.  

به گفته او، با توجه به شرایط اخیر، دولت با پرداخت به موقع ارز روغن خام وارداتی می تواند به تسریع در واردات، کاهش ریسک تجارت خارجی و تنظیم بازار روغن نباتی توسط بخش خصوصی کمک کند.

دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در خصوص وضعیت تامین روغن نباتی در کشور گفت: طی سال گذشته حدود ۱.۶ میلیون تن انواع روغ خام به ارزش حدود ۲.۲۵ میلیارد دلار وارد کشور شده است که از لحاظ وزنی ۱۴ درصد افزایش نشان می دهد.

شریفی گفت: روند واردات و ذخایر روغن نباتی در شرایط نرمالی قرار دارد و هیچ کمبودی در زمینه تولید و توزیع انواع روغن نباتی در بازار وجود ندارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • قیمت حبوبات در میادین و بازارهای میوه و تره بار تهران اعلام شد
  • اندازه گیری دیابت و ارایه مشاوره پزشکی در میادین میوه و تره بار
  • راه اندازی میدان بار جدید و هشت بازار میوه و تره‌بار
  • کمبودی در بازار روغن نباتی وجود ندارد
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار