Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین شب عزاداری ایام فاطمیه در بیت‌الزهرای حاج قاسم در کرمان با حضور پرشور مردم و خانواده سپهبد شهید سلیمانی برگزار شد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، نخستین شب عزاداری ایام فاطمیه در بیت‌الزهرای حاج قاسم شب گذشته و با حضور پرشور مردم و خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم مراسم عزاداری بیت‌الزهرا(س) از شب گذشته هفتم بهمن ماه آغاز شده و این مراسم به مدت پنج شب در این مکان مکان مقدس برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است سخنران این مراسم حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه شهرستان رفسنجان، حجت‌الاسلام والمسلمین راشدیزدی و حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی استاد حوزه و دانشگاه است که همزمان با نماز مغرب و عشا آغاز شده و با قرائت زیارت عاشورا، برگزاری کرسی تلاوت قرآن، مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) و عزاداری هیئت‌های مذهبی همراه است.‌بیت‌الزهرای حاج قاسم برای مراسم فاطمیه آماده می‌شود / سردار در آخرین بازدید چه توصیه‌ای داشت؟ + فیلم‌تاکید ویژه سپهبد سلیمانی قبل از شهادت بر عزاداری دهه دوم فاطمیه در "بیت‌الزهرا (س)"عشق به حاج قاسم عالم‌گیر شد؛ حضور جوانان ترکیه‌ای در گلزار شهدای کرمان + فیلمرئیس دفتر حماس: شهادت سپهبد سلیمانی، مصداق بارز تروریسم دولتی آمریکا استفاطمیه نیامده کرمان عزادار شد / امسال دیگر حاج قاسمی نیست تا مقابل در بیت‌الزهرا (س) بایستد

به گزارش تسنیم سردار سرافراز اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی‌ بیت‌الزهرا(س) را با هدف گسترش سیره و فرهنگ حضرت زهرا(س) وقف کرده و هر سال در منزل خود در کرمان در ایام فاطمیه و در بیت‌الزهراء(سلام الله علیها) اقدام به برگزاری مراسم عزاداری می‌کرد و تاکید فراوانی به برگزاری مراسم ایام فاطمیه(س) و جلسات مستمر قرآن و اخلاق در این مکان داشتند.

فاطمیه رسیده و امسال دیگر حاج قاسمی نیست تا مقابل در بیت‌الزهرا(س) بایستد و برای مادر پهلو شکسته عزا بگیرد اما بیت‌الزهرا(س) که حاج قاسم برای برگزاری مراسم فاطمیه در آن تاکید داشت حالا میزبان عزاداران فاطمی است.

فیلم و عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT7 واژه های کاربردی مرتبط فاطمیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فاطمیه فاطمیه عزاداری استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قرنی در خرم آباد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان