Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد زنگنه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان گفت: ساماندهی امور پخت نانوایان و اجرای تغییرات در سهمیه آرد اختصاصی به واحد‌های صنفی یکی از مهمترین وظایف کارگروه آرد و نان فرمانداری است.

او با اشاره به افزایش نظارت دستگاه‌های ذیربط در جهت جلوگیری از تخلفات افزود: افزایش بازرسی‌ها مهمترین عامل بازدارنده از تخلفات احتمالی صنفی به ویژه در نانوایی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این نشست از تلاش‌های سلطانمحمد رضوانی دبیر پیشین آرد و نان قدردانی و عبدالرضا فاطمی به دبیر اجرایی آرد و نان شهرستان باغملک منصوب گردید.

همچنین در این جلسه یک واحد نانوایی به علت تخلف و رعایت نکردن قوانین اداری در واگذاری امتیاز قطع سهمیه شد.

هم اینک جلسه شورای آموزش و پرورش باغملک به ریاست علی محمد زنگنه معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری باغملک در سالن جلسات ساختمان اداری آموزش و پرورش این شهرستان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آرد و نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • معرفی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان میناب
  • «محمدی» سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان شد