Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

کافی است یک روز بدون هیچ برنامه‌ریزی قبلی به قصد خوردن یک وعده غذای درست و حسابی در یکی از رستوران‌های تهران از خانه بیرون بزنید تا متوجه شوید، پیدا کردن یک رستوران خوب در تهران می‌تواند به سخت‌ترین کار دنیا تبدیل شود. همیشه انتخاب بهترین‌ها در شهر‌های بزرگ، مخصوصاً در پایتخت‌ها کار بسیار دشواری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد زیاد رستوران‌ها، تنوع در منو، تنوع در امکانات و تفاوت در سلیقه‌های مشتریان انتخاب بهترین رستوران را در شهر‌های بزرگ سخت و سخت‌تر می‌کند.

بی‌شک برای انتخاب یکی از بهترین رستوران‌های تهران باید پیش از هر چیز مشخص کنید منظورتان از بهترین رستوران‌های تهران دقیقاً چه چیزی است؟ شما قصد دارید به یکی از رستوران‌های لوکس پایتخت بروید و بهترین رستوران لوکس شمال شهر را پیدا کنید و یا دنبال رستوران‌های قدمت دار و نوستالژیک پایتخت می‌گردید؟ می‌خواهید شامتان را در بهترین رستوران با فضای باز و موسیقی زنده میل کنید با ترجیح می‌دهید بهترین رستوران را از نظر کیفیت غذا و سرویس‌دهی انتخاب کنید؟

در اینترنت لیست‌های متفاوتی با رویکرد‌های متفاوت در مورد بهترین رستوران‌های تهران نوشته‌شده است؛ که برخی طراحی فضای داخلی رستوران را مد نظر قرار داده‌اند بعضی از نظرات کاربران الهام گرفته و بعضی دیگر برای معرفی بهترین رستوران‌های تهران به سراغ سفارش غذا رفته‌اند و با معیارهایی، چون دامنه سرویس‌دهی، تنوع منوی غذایی، سرعت ارسال غذا و ... به معرفی بهترین رستوران‌های تهران برای سفارش آنلاین غذا پرداخته‌اند.

سایت‌های خارجی هم از بهترین رستوران‌های تهران نوشته‌اند!

آیا تابه‌حال شده که قبل از انتخاب رستوران و یا سفارش غذا از رستوران‌های تهران به سراغ تریپ ادوایزر، گوگل مپ، فوراسکوئر و یا دیگر سایت‌های خارجی بروید؟ اصلاً می‌دانستید که علاوه بر انواع وب‌سایت سفارش غذا داخلی، سایت‌های خارجی بسیاری هم هستند که فضایی برای به اشتراک گذاشتن نظرات شخصی کاربران در مورد رستوران‌های تهران فراهم آورده‌اند و در مورد بهترین رستوران‌های تهران نوشته اند؟

تا شما مشغول فکر کردن در مورد دلایل شخصی خود برای انتخاب یک رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های تهران هستید، ما هم یک لیست کوتاه و مختصر از بهترین رستوران‌های تهران که شامل قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران، رستوران‌های لوکس تهران و بهترین فست فود‌های تهران است را در اختیار شما قرار می‌دهیم. شاید این لیست به شما کمک کند تا برای سفارش غذا از رستوران‌های تهران راحت‌تر تصمیم بگیرید.

بهترین رستوران‌های قدیمی تهران

هرچند که پروژه‌های شهرسازی پایتخت اکثر بافت قدیمی را نابود کرده است؛ اما هنوز هم می‌توان در بعضی نقاط شهر رد و نشانی از بنا‌ها و مغازه‌های قدیمی پیدا کرد. رستوران‌های قدیمی تهران هم از این قاعده مستثنا نیستند و خوشبختانه تعدادشان هم کم نیست.

ریحون، قدیمی‌ترین رستوران تهران از شما میزبانی می‌کند!

اگر طالب رستوران گردی هستند باید به سراغ قدیمی‌ترین رستوران تهران بروید. مخصوصاً اگر دنبال رستورانی می‌گردید که شکل و شمایل قدیمش را حفظ کرده باشد و با همان معماری چهارطاقی، میز و صندلی‌های چوبی و فضای گرمش شما را به تهران قدیم ببرد و از شما پذیرایی کند. رستوران ریحون شاید گزینه‌ی مناسبی برای سفارش غذا در تهران نباشد، اما بهترین گزینه برای صرف یک وعده غذای درست و حسابی در گوشه‌ی دنجی از پایتخت است. فرقی نمی‌کند چه سفارش داده‌اید به‌هرحال پذیرایی از شما با نون و پنیر و ریحون آغاز می‌شود تا در زمانی که منتظر آماده شدن غذا هستید اذیت نشوید.

رستوران مسلم، یک وعده ناهار را مهمان هیاهو در بازار تهران باشید

اگر حال و حوصله‌ی صف ایستادن را ندارید قید مسلم را بزنید و به فکر سفارش آنلاین غذا باشید؛ در غیر این صورت اگر اطراف بازار هستید مسلم منطقی‌ترین و بهترین انتخاب برای صرف یک وعده ناهار لذیذ ایرانی است، مطمئن باشید که از نتیجه پشیمان نمی‌شوید. ته‌چین و باقالی‌پلوی مسلم، حرف ندارد و هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد.

رستوران حاج فضل الله گلپایگانی و پسران

اگر با غذای بیرون بر مشکلی ندارید بهترین انتخاب رستوران گلپایگانی است. این رستوران از قدیمی‌ترین و مطمئن‌ترین رستوران‌های تهران است پس در کیفیت غذاهایش شک نکنید. رستوران گلپایگانی با منوی کامل صبحانه و ناهار پذیرای شماست؛ اما پیشنهاد ما به شما برای صبحانه حلیم و برای ناهار کباب‌کوبیده است.‌

می‌توانیم لیست بهترین و قدیمی‌ترین رستوران‌های تهران برای سفارش غذا را با مواردی، چون رستوران عمو هوشنگ، رستوران تهران البرز، رستوران نایب، رستوران توچال تجریش، رستوران زرچ و ... کامل‌تر کنیم.

رستوران‌های لوکس تهران

بی شک می‌توان برای تهران به عنوان پایتخت ایران لیست بلند بالایی از رستوران‌های لوکس تهیه کرد؛ اما ازآنجایی‌که قرار است ما لیست کوتاه و مختصری از بهترین رستوران‌های تهران در اختیارتان قرار دهیم به معرفی چند مورد از معروف‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌های تهران با فضای لوکس اکتفا می‌کنیم.

رستوران دیوان، طعم‌های آشنا با ظاهری لوکس

هرچند که طراحی خاص و جذاب رستوران دیوان که ترکیبی از دیزاین مدرن اروپایی و تزئینات کلاسیک ایرانی است آن را از دیگر رستوران‌های هم‌رده‌اش در پایتخت متمایز کرده است؛ اما این امر تنها دلیل تمایز این رستوران از دیگر رستوران‌های تهران نیست. شاید عجیب‌ترین مسئله‌ای که شما را در رستوران دیوان شگفت‌زده می‌کند شیوه‌ی خاص سرو غذا‌های سنتی و اصیل ایرانی با ظاهری به شدت لوکس و زیباست؛ و این امر احتمالاً اصلی‌ترین راز رستوران دیوان و علت تمایز آن از دیگر رستوران‌های تهران است.

وعده‌ای ایرانی فرنگی با منو متنوع رستوران گردان برج میلاد

اگر تصمیم گرفته‌اید شام را در رستوران گردان برج میلاد میل کنید باید بدانید که قرار است به یک رستوران بین‌المللی پا بگذارید. در این رستوران علاوه بر بهره‌مندی از فضایی خارق‌العاده با چشم‌انداز ۳۶۰ درجه‌ای از تهران شما امکان سفارش غذا به سبک هر کشوری را دارید. کافی است تصمیم بگیرید و سفارش دهید منو این رستوران دست شما را در انتخاب هر غذایی که به ذهنتان خطور می‌کند باز گذاشته است.

رستوران عالی قاپو، رستوران مانسون، رستوران لئون، رستوران اسفندیار، رستوران البرز، رستوران تماشا، رستوران لوشاتو و ... می‌توانند گزینه‌های مناسب دیگری برای رستوران‌های تهران با فضای لوکس باشند.

دو رستوران رؤیایی برای فست فود خور‌های حرفه‌ای!

فست فود‌های تهران هم دست‌کمی از رستوران‌هایش ندارند. تنوع در فست فود‌های به قدری بالاست که بد نیست یک لیست جدید و اختصاصی از محبوب‌ترین فست فود‌های پایتخت برای خودتان درست کنید.

شاید شما هم موافق باشید که فست فود‌ها گزینه‌های محبوب‌تری برای سفارش غذا تهران در مقایسه با رستوران‌های تهران هستند. اگر موافق هستید ما را در ادامه این مطلب همراهی کنید.

پرپروک طعم نوستالژیک پیتزا

امکان ندارد که عاشق فست فود غذا‌های فست فودی باشید، اما تابه‌حال نام رستوران پرپروک را نشنیده باشید. پیتزا‌های پرپروک در بین فست فود باز‌های پایتخت‌نشین زبانزد است پس اگر ب تازگی ب جمعشان پیوسته‌اید؛ در اولین فرصت سری به رستوران پرپروک بزنید.

رستوران سیب ۳۶۰

رستوران سیب را بیشتر به نام پیتزا سیب می‌شناسند. پس عجیب نیست اگر بگوییم سیب شهرت خود را در میان رستوران‌های تهران مدیون طعم فوق‌العاده‌ی پیتزاهایش است. این فست فود چندین شعبه در نقاط مختلف تهران دارد که دسترسی به آن را برای مشتریان آسان می‌کند؛ اما اگر به هر دلیلی حوصله بیرون رفتن ندارید بد نیست بدانید که امکان سفارش آنلاین غذا از رستوران سیب ۳۶۰ وجود دارد و کافی است تصمیم بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان پیتزا‌های سیب را درب منزلتان تحویل بگیرید.

فست فود‌های دیگری هم مانند برگر زغالی ظفر، استریت برگر، کماج برگر و بلک برگر هم می‌توانند در لیست رستوران‌های رؤیایی برای فست فود خور‌های حرفه‌ای برای سفارش غذا در تهران جای بگیرند.

شما کدام‌یک از موارد بالا را در لیست شخصی خودتان از رستوران‌های تهران قرار می‌دهید؟ چرا؟

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پامپئو ترامپ ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان

به گزارش خبرنگار، سرهنگ سیامک آزادی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم حفظ شعائر و ارزش‌های دینی و مذهبی، محدودیت‌هایی از همان آغاز این ماه برای فعالیت برخی اصناف در نظر گرفته شد.

وی ادامه داد: بر این اساس فعالیت صنوف آبمیوه و بستنی، کبابی‌ها، کافی شاپ ها و قهوه خانه‌ها قبل از اذان مغرب ممنوع و هیچ مجوزی برای این دسته از صنوف صادر نشده است.

سرهنگ آزادی تصریح کرد: اصنافی هم مانند رستوران‌ها، غذاهای آماده و اغذیه فروشان که با درخواست کتبی اتحادیه مربوطه و تائید نهایی موفق به دریافت مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان پیش از اذان مغرب شده‌اند تنها می‌توانند به صورت بیرون بر آن هم با استتار و پوشش مناسب محل کسب خود فعالیت کنند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی انتظامی کرمانشاه یادآور شد: گشت‌های نظارتی تخصصی و همچنین گشت‌های مشترک این پلیس با اصناف و اتحادیه‌ها شامل ۶ اکیپ در طول ماه مبارک رمضان بازرسی‌های مستمر را از اصناف به عمل آورده و با تخلفات احتمالی برخورد خواهند کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای ماه مبارک رمضان تعدادی از اصناف متخلف که به هشدارها و اخطارهای صادره بی توجه بوده‌اند تا پایان این ماه پلمپ و برای تعدادی دیگر هم اخطاریه صادر شده است.

آزادی در پایان گفت: آن دسته از اصنافی که به اخطارهای صادره بی توجهی و شئونات ماه مبارک رمضان را رعایت نکنند با هماهنگی دادستانی تا پایان ماه مبارک رمضان پلمپ و اجازه فعالیت نخواهند داشت.

کد خبر 6064354

دیگر خبرها

  • فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان
  • رستوران‌ها و غذاخوری‌های فارس زیر ذره بین ناظران + فیلم
  • رستوران‌ها و غذاخوری‌های فارس زیر ذره بین ناظران
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری
  • عکس| شکار پدر هالند در بارسلونا!
  • نجات اهالی شرق تهران از ترافیک بزرگراه شهید باقری | پل دوبرگردان ۴۸۰ تنی در حال نصب است
  • مبالغ جرایم راهنمایی و رانندگی به‌روزرسانی شد
  • تداوم اجرای طرح سلامت نوروزی در خوزستان
  • چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟