Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حمید خاورزمینی صبح سه شنبه در نشست اعضای انجمن علمی پدافند غیر عامل استان همدان که در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه (س) و شهادت مظلومانه سردار قاسم سلیمانی و یادبود جان باختگان اخیر سانحه هواپیمایی اوکراینی، رویکرد جامعه امروز را اهتمام به توسعه علمی و ایجاد زمینه‌های لازم برای تولید علم دانست و بر تقویت جایگاه علمی و پژوهشی انجمن تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه انجمن علمی پدافند غیر عامل استان همدان در جهت تحقق اهداف مرتبط با سند چشم انداز نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: بهره گیری از متخصصان، نخبگان و دانش آموختگان حوزه‌های علمی مهمترین هدف انجمن است.

خاورزمینی برقراری ارتباطات نظام مند با جامعه علمی استان و کشور و نیز ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی و فنی در افزایش سطح آگاهی تخصصی و عمومی جامعه را یکی از مهمترین اهداف انجمن پدافند غیرعامل برشمرد و خواستار افزایش سطح تعامل این انجمن با تمام مراکز علمی و آموزشی شد.

وی انجمن علمی پدافند غیر عامل استان همدان را یکی از انجمن‌های موفق در کشور عنوان کرد و افزود: این انجمن بسیاری از امور مرتبط با حوزه آموزش، پژوهش، تحقیقات، مشاوره، فراخوان مقالات تخصصی و تقویت پیوند دانشگاه با جامعه را بر عهده خواهد داشت.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان ابزار امیدواری کرد: انجمن علمی پدافند غیرعامل استان همدان در دوره جدید خود، با بهره مندی از آخرین یافته‌های علمی و دانش روز، ورودی سازنده و مسئولانه به طرح‌ها، پروژه‌ها، خدمات و برنامه‌های توسعه‌ای استان داشته باشد.

در ادامه این نشست تعداد ۳۰ نفر از اعضای حاضر انجمن، داوطلب حضور در هیئت مدیره شدند که بر اساس اساسنامه آن، پس از برگزاری فرایند انتخابات از میان افراد داوطلب، تعداد ۷ نفر از آنان به عنوان هیئت مدیره اصلی و یک نفر به عنوان بازرس اصلی انتخاب شد.

منتخبین هیئت مدیره انجمن علمی پدافند غیر عامل استان همدان به ترتیب آرا حمید میرزایی، قائد میرابیان، آرزو کرم پوریان، امیر علی لطفی تابنده، محمد رضا دهنوی، شروین شمالی و روح الله نباتی بودند که به عنوان اعضای ۷ نفره هیئت مدیره اصلی انتخاب و علی رجبی نیز به عنوان بازرس اصلی با کسب اکثریت آرا به مدت ۲ سال انتخاب شد.

کد خبر 4836598

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیرعامل استانداری همدان انتخابات بارش برف دهه فجر بوشهر گرگان شیراز تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار چالدران در جلسه  شورای پدافند غیر عامل گفت: این طرح با هدف رعایت کردن  اصول پدافند غیر عامل  و خدمات رسانی نانوائی ها به هنگام قطع گاز   و پیشگیری از تعطیلی  در زمان بروز حوادث احتمالی  اجرا می شود .

عبدالله نژاد با بیان اینکه در فاز اول  اجرای این  طرح از مجموع ۱۰۰واحد نانوایی شهرستان ۳۰درصد آن به سیستم ۲گانه‌سوز مجهز  خواهند شد افزود: مابقی نانوایی ها نیز بتدریج در ردیف اجرای این طرح قرار خواهند گرفت .

وی گفت : مجهز شدن نانوایی ها به سیستم موتور برق از جمله دیگر برنامه های پیشگیرانه در خصوص تعطیلی نانوانی ها می باشد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • نخستین نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • نشست هم‌اندیشی اعضای هیئت علمی گروه‌های آموزشی هنر، ارتباطات و رسانه
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • در جلسه پدافند غیرعامل با حضور سردار باقری چه گذشت؟