Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پس از مرثیه‌سرایی، در نطق قبل از دستور خود با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: آن بزرگوار در خطبه خود که در واقع فریاد غربت بود با طرح موضوعات مهم توحیدی مردم را ارشاد نمود و در فرازی فرمود خداوند اطاعت از عترت پیامبر را برای نظام و هماهنگی ملت مقرر نمود و امامت ما را امان از تفرقه و پراکندگی ملت قرار داد و جهاد را عزت و سرافرازی برای اسلام قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی با تاکید بر اینکه ملت ایران در انقلاب پیروزمندانه اسلامی تابلوی قیام خود را این اندیشه قرار داد،خاطرنشان کرد: یعنی پیشوایی و امامت پیامبر (ص) و اهل بیت ایشان و احیای جهاد که این دو عامل ستون‌های مدرسه فاطمیه است.

اهم اظهارات رئیس مجلس را بخوانید؛

*در چند سال اخیر سیاست آمریکا مقابله‌ای همه‌جانبه با ملت ایران گردیده است. یکی از هدف‌های خود را ایجاد یأس و اختلاف و جدایی میان ملت و بدبین نمودن مردم از مسئولان قرار داده است. این مطلب را به صورت علنی نیز اظهار می‌کنند و آنقدر در این کار وقیحانه عمل می‌کنند که حتی بعد از ترور شهید حاج قاسم سلیمانی، رییس جمهور آمریکا توییت می‌کند و می‌گوید که مردم عراق و ایران در این خصوص خوشحالی کردند.

*گرچه بلافاصله ملت عراق و ملت ایران پاسخی دندان‌شکن به او دادند، اما هدف آنها را باید ملاحظه کنیم. آنها به دنبال افتراق میان مردم و ناامید کردن آنها نسبت به مسئولان خدوم هستند.

*انقلاب اسلامی با پیشوایی امام برپایه وحدت امت و اعتماد عمومی شکل گرفت و از واژه‌هایی که امام از هر موضوع دیگری بیشتر به آن توجه می‌کرد وحدت در میان وحدت و مسلمانان بود. این کلید پیروزی در انقلاب و استمرار انقلاب است.

*متاسفانه مثل این‌که عده‌ای به هر بهانه می‌خواهند صفوف ملت را متفرق نمایند. امروز انقلابی واقعی کسی است که تحت رهبریت معظم انقلاب وفاق ملی را در کشور پیگیری کند تا قدرت مردم بر مکر دشمن فائق آید.

*اگر به تحرکات آمریکا نگاه کنیم ملاحظه می‌کنیم که برنامه بزرگتری برای کل مسلمانان تدارک دیدند تا در قالب طرح قلابی قرن که اجزای آن را اکنون مطرح می‌کنند همه مسلمانان را تحقیر نمایند. این جسارت هم نتیجه تفرقه کشورهای اسلامی است که به رژیم صهیونیستی و آمریکا اجازه این تبهکاری را داده است، اما به زودی نتیجه این اقدام را درک می‌کنند و طلیعه آن در قیام ملت بزرگ عراق علیه آمریکا در روزهای اخیر بود. آمریکا با دست خود این حرکت را در همه کشورهای اسلامی فراگیر خواهد نمود.

*همکاران من و ملت ایران، سالگرد انقلاب اسلامی و تبلیغات انتخابات مجلس را در پیش رو داریم، همه به خاطر عظمت انقلاب از سیاه نمایی پرهیز کنند. انقلاب حرکت نو در جهان اسلام بوده و هست.

* تضعیف نهاد مجلس، غیرانقلابی و ظلم به مردم سالاری است.

این خبر درحال تکمیل است...

2727

کد خبر 1346660

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

آفتاب‌‌نیوز :

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، حدود ۳ هزار نفر از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از محور‌های مهم بیانات رهبری به شرح ذیل است:

-رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

- تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

- هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند.

- معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

- یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

- تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد.

- ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

خبر‌های تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، تلاشی سیاسی و بی‌اثر برای کسب رضایت صهیونیست‌ها
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را تحریم کرد
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • بررسی دستاوردهای ایران در مرکز شرق شناسی روسیه