Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه ارتباطی ۱۰ روستای این استان به دلیل بارش شدید برف اخیر همچنان قطع است. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

محمد نصیری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در بارش شدید برف اخیر جاده 230 روستا اعم از خاکی، شوسه و آسفالته مسدود شد که تاکنون راه ارتباطی 220 روستا باز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینمه همچنان راه ارتباطی 10 روستا در بخش مارگون بویراحمد قطع است، عنوان کرد: دلیل تاخیر در این بازگشایی خاکی و شوسه بودن این جاده‌ها بوده زیرا عملیات بازگشایی و برف‌روبی در این مسیرها به سختی امکان پذیر است.

نصیری‌راد ابراز کرد: به دلیل بارش شدید برف در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته راه ارتباطی 230 روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد قطع شد که با تلاش راهداران تاکنون راه 220 روستا بازگشایی شده است.

راه ارتباطی 118 روستای کردستان بازگشایی شد‌راه ارتباطی 70 روستای اردبیل مسدود است‌راه ارتباطی 105 روستای کردستان همچنان مسدود است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 200 راهدار با کمک 150 دستگاه ماشین آلات اعم از سنگین، نیمه سنگین و سبک در عملیات راهدار زمستانه فعالیت دارند.

نصیری‌راد با بیان اینکه محور سی‌سخت به پادنای استان اصفهان به دلیل نا ایمن بودن و گردنه‌های برف‌گیر تا بعد از ایام نوروز 99 امکان بازگشایی وجود ندارد، افزود: در برخی نقاط این مسیر شاهد بارش برف به میزان 6 متر هستیم.

وی به رانندگان توصیه کرد: در زمستان تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند زیرا یک از دلایل ایجاد گره ترافیکی نداشتن زنجیر چرخ بویژه کامیون‌ها، تانکرهای نفت کش، تریلی باری و اتوبوس در هنگام بارش‌ها است.

انتهای پیام/541/ش

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور مسدود سه راهی نگور – نگور بازگشایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، بنا بر اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور سه راهی نگور - نگور که به علت طغیان رودخانه محلی مسدود شده بود بازگشایی شد.

بر اساس پیش بینی هواشناسی، بارندگی‌ها تا عصر امروز چهارشنبه ادامه دارد.

کد خبر 6080876

دیگر خبرها

  • همچنان راه ارتباطی ۲۴ مسیر فرعی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است
  • بازگشایی محور فاریاب _کهنوج
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • محور مسدود سه راهی نگور – نگور بازگشایی شد
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم
  • مسدود شدن محور ارتباطی ۲۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان
  • راه ارتباطی هشت روستای کوهستانی منطقه ریگان قطع شده است
  • راه ارتباطی سی و سه روستا به قصرقند مسدود شد
  • راه ارتباطی ١٠ روستا بر اثر بارش شدید باران در جنوب کرمان قطع شد