Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، ضمن درخواست از رهبران و مقامات فلسطینی برای شرکت در نشستی اضطراری، از کشورهای عربی و اسلامی خواست در مراسم رونمایی از معامله قرن آمریکا شرکت نکنند.
به گزارش آریا، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از رهبران فلسطینی خواست برای بررسی تبعات تصمیم آمریکا برای رونمایی از معامله قرن، روز سه‌شنبه در نشست اضطراری شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شبکه الجزیره شامگاه دوشنبه گزارش داد که قرار است این نشست روز سه‌شنبه رأس ساعت هفت به وقت بیت‌المقدس در رام‌الله برگزار شود. این تصمیم محمود عباس به دنبال اعلام زمان رونمایی از معامله قرن آمریکا گرفته می‌شود.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه گفت که سه‌شنبه از این طرح ضد فلسطینی رونمایی و جزئیات آن را اعلام خواهد کرد.
ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین از سفرای عرب و و کشورهای اسلامی خواسته است در مراسم رونمایی از معامله قرن شرکت نکنند.
عباس در تماسی تلفنی که با وزیر امور خارجه انگلیس داشته گفت که هرگز هیچ معامله‌ای را که خواسته‌های مردم فلسطین از جمله تشکیل دولت فلسطین به پایتختی قدس شرقی را محقق نکند، قبول نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محمود عباس نشست فوری رهبران فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ شهید عباس دانشگر متولد ۱۳۷۲ در خرداد ۱۳۹۵ در حلب سوریه به شهادت رسید
این شهید ۲۳ ساله استان سمنان که دو ماه پس از عقد عازم جبهه جهاد علیه تکفیری‌ها شده بود، بدلیل فعالیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی و مشارکت در برنامه‌های تبیینی، مذهبی و اعتقادی بعنوان دانشجوی نمونه دانشگاه افسری امام حسین (ع) بسیار مورد توجه نسل جوان و نوجوان است 

از شهید دانشگر  که جوان ترین شهید مدافع حرم استان سمنان است ، در کشور به عنوان شاخص جوان مومن انقلابی  یاد می شود.

مؤمن دانشگر پدر شهید عباس دانشگر در  مراسم رونمایی از این کتاب گفت:  کتاب آقا داماد برای رده سنی نوجوانان نوشته شده  و حاوی خاطرات و نکات اخلاقی این شهید است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟
  • زیرپوست وتوی کشور فلسطین
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • مراسم انجمن قلم آمریکا لغو شد/ ایستادگی نویسندگان برای فلسطین
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان توقف فوری جنگ علیه غزه شد
  • یونیسف خواستار توقف فوری کشتار کودکان در فلسطین شد
  • رونمایی از کتاب آقا داماد در سمنان