Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@06:56:26 GMT

امیدوارم امشب روز بد کریم انصاریفرد باشد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۰۹۱۲

به گزارش ایلنا، تیم شهرخودرو مشهد در دومین دیدار از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف تیم السیلیه قطر می‌رسد که کریم انصاری فرد را در اختیار دارد. اکبر صادقی، بازیکن تیم شهرخودرو امیدوار است انصاری فرد امشب در فرم ایده آل خودش نباشد تا آنها به برتری دست پیدا کنند و راهی دور بعدی شوند. 

اوضاع شهرخودرو برای بازی با السیلیه چطور است؟

چه بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از 6 صبح امروز (دوشنبه) بیدار بودیم و قرار بود به قطر برویم.  یک بار سوار شدیم اما گفتند نقص فنی دارد و پیاده شدیم. الان هم منتظریم دوباره اعلام شود و سوار هواپیما شویم تا به قطر برویم.

 با این شرایط یک روز تمرینی مهم را از دست دادید.

دقیقاً. ما از صبح سر پا هستیم اما این مسأله مهم نیست. بازی سختی پیش رو داریم و تیم باید سرحال باشد اما با توجه به شرایطی که پیش آمده، کار سخت‌تر هم شده. فاصله بین بازی قبلی و این بازی 2 روز است که یک روز هم کلاً توی راه بودیم. به هر حال امیدوارم اول از همه سلامت برسیم به قطر بعد هم یک ریکاوری خوب داشته باشیم که بتوانیم برای بازی با السیلیه آماده باشیم. اول از همه برای حفظ آبروی ایران تلاش می‌کنیم و امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم که این بازی خوب همراه با صعودمان باشد.

 چرا برنامه سفر شهرخودرو مثل استقلال پیش نرفت. این تیم یک روز زودتر به قطر رفت.

ما یک تیم خصوصی و غریب هستیم. کسی حمایت نمی‌کند و چیزی نمی‌گوید. با این حال برای کشورمان می‌جنگیم. به نظرم اگر باشگاه ما به لحاظ رابطه‌ای قوی‌تر بود، پرواز بهتری برایمان اوکی می‌شد اما به هر حال ما با همه سختی‌ها می‌رویم تا بهترین بازی را انجام دهیم.

 برای بازی با الرفاع بحرین هم تقریباً چنین شرایطی داشتید اما در نهایت توانستید در دقایق پایانی بازی ببرید.

بله، در فاصله کمتر از 24 ساعت به ما اعلام کردند باید به امارات برویم که بالاخره آقای حمیداوی و مسئولان باشگاه دست به کار شدند و سفرمان با تمام سختی‌هایش انجام شد. البته پروازهای خوبی برای ما اوکی کردند که برای بازی با الرفاع بحرین آمدیم. این بازی خیلی سخت بود. کلاً بازی با تیم‌های عربی و بخصوص مقابل بحرینی‌ها حساسیت‌های خاصی وجود دارد و همیشه سخت و پرحاشیه است اما ما توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. در نیمه اول می‌توانستیم 3، 4 گل بزنیم اما روی ضدحمله گل خوردیم که در ادامه هوشمندانه و خوب کار کردیم و در نهایت پیروز شدیم تا به مرحله بعد برویم.

 در این مرحله هم با السیلیه قطر بازی دارید که بازی سختی است.

بله، بازی حساس و سختی مقابل السیلیه داریم. سطح این تیم بالاتر از تیم‌های بحرینی است و لیگ قدرتمندتری دارند. از بازیکنان باکیفیتی هم برخوردارند. ما استراحت کمی قبل از این بازی داشتیم و شرایط برای ما سخت است چون تیم کم‌تجربه و حتی شاید بهتر است بگویم بی‌تجربه‌ای در آسیا داریم. در تیم ما فقط چند بازیکن هستند که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردند و تجربه دارند اما بقیه تا الان در چنین مسابقاتی نبودند که این مسأله کار را سخت می‌کند. امیدوارم سه‌شنبه با دعای خیر هواداران، مردم مشهد و هموطنان‌مان بتوانیم برنده باشیم و صعود کنیم.

کریم انصاری‌فرد یکی از بازیکنان اصلی السیلیه قطر است. رویارویی با این بازیکن که از او شناخت خوبی دارید، به نفع تیم‌تان است یا کار را برای‌تان سخت می‌کند؟

کریم یکی از بهترین فورواردهای ایران است که در تیم ملی هم حضور دارد. او تجربه خوبی کسب کرده و سال‌ها در خارج از ایران بازی می‌کند. بدون شک کریم در هر تیمی که باشد تأثیرگذار است و کار را برای حریف سخت می‌کند اما امیدوارم بچه‌های خط دفاع ما از پس کریم بربیایند. من کریم را خیلی دوست دارم اما امیدوارم سه‌شنبه (امروز) روز کریم نباشد.

 نتیجه این بازی را می‌توانی پیش‌بینی کنی؟

پیش‌بینی چنین بازی‌هایی سخت است چون بازی حذفی است و کار را سخت می‌کند اما امیدوارم تیم ما با تمرکز بالا در این بازی به میدان برود تا نتیجه بگیرد. در چنین بازی‌هایی هیچ تیمی از پیش برنده نیست و باید تلاش کنیم که برنده میدان باشیم.

 اینکه میزبانی پلی‌آف از تیم‌تان گرفته شد اتفاق خیلی بدی بود.

بله، جای تأسف دارد که نتوانیم جلوی هواداران خوب‌مان که یک سال تمام همه جوره و همیشه از تیم حمایت کردند، بازی کنیم. اگر ما آسیایی شدیم مدیون همین هواداران و باشگاه هستیم. متأسفم که نمی‌توانیم در کشورمان بازی کنیم. امیدوارم حداقل از این مرحله بالا برویم تا بتوانیم حداقل 3 بازی میزبان باشیم و هواداران هم آسیا را ببینند و لذت ببرند تا این گونه از زحمات‌شان تشکر کنیم.

 پس همین مسأله به شهر خودرو برای بازی با السیلیه انگیزه خاصی می‌دهد.

صددرصد. ما تمام تلاش‌مان این است که دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

حضور سرآسیابی به عنوان سرمربی شهرخودرو چطور است؟ خیلی‌ها معتقدند به خاطر اینکه کنار تیم بود شناخت 2 طرفه‌ای بین او و بازیکنان وجود دارد که کار را راحت‌تر کرده.

بله، سرآسیابی از سالی که تیم لیگ یکی بود کنار تیم بود و با هم به لیگ برتر آمدند. فوتبال بازی کرده و 5، 6 سال کنار مربیان بزرگ و خوب، خصوصاً یحیی گل‌محمدی حضور داشت و در همه تمرینات بود. مجتبی الان مربی باتجربه و بادانشی است. او علاوه بر اینکه سرمربی تیم است همیشه مثل برادر بزرگتر برای همه بچه‌ها بوده و هست که برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم این بردها را بتوانیم با او ادامه دهیم و عصای دست سرآسیابی در مسابقات پیش رو باشیم.

ظاهراً وزارت ورزش و جوانان بعد از بازی اول مقابل الرفاع بحرین به تیم‌تان تبریک گفته. به جز وزارت ورزش، چه تبریک‌هایی دریافت کردید و کدامیک برایتان شیرین‌تر بود؟

من تبریک خاصی ندیدم و نمی‌دانم وزارت ورزش تبریک گفته یا نه و الان می‌شنوم. فقط از مردم می‌خواهم ما را دعا کنند تا به سهمیه فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا اضافه کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا کریم انصاری فرد اکبر صادقی شهرخودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۰۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ستاره پرتغالی هرگز موفق به پیروزی یا حتی گلزنی در برابر تیم مادریدی نشده است و رئال رقیبی است که ژوائو در طول دوران حرفه‌ای‌اش بیشتر از همه با آن روبرو شده است. 

او 10 بار با اتلتیکو مادرید، چلسی و بارسلونا به مصاف تیم رئال مادرید رفته اما نه در لالیگا، نه در سوپرجام و نه در لیگ قهرمانان، هرگز پیروز نشده است. امشب در سانتیاگو برنابئو، او امیدوار است که بتواند بر این طلسم غلبه کند.

ژوائو که در آخرین بازی لالیگا مقابل کادیز گلزنی کرد، امیدوار است بتواند امشب نیز به روند گلزنی هایش ادامه دهد.

او 6 بار با پیراهن اتلتیکو مادرید برابر رئال به میدان رفت. اولین بار، در هفته هفتم فصل 20-2019 که دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند. دومین بار در فینال سوپرجام بود که رئال در پنالتی ها برنده شد و سپس در 4 بازی لالیگا نیز برابر رئال نه پیروز شد و نه گلزنی کرد. او سپس قرضی راهی چلسی شد و فصل گذشته دو بار در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال قرار گرفت و رئال هر دو بازی را 2-0 برد.

در فصل جاری او در ال کلاسیکوی رفت بازی را از ابتدا شروع کرد و رئال در پایان 1-2 برنده شد. در فینال سوپرجام نیز فلیکس تنها 29 دقیقه بازی کرد و بارسا 4-1 باخت. طلسم امشب می شکند؟

دیگر خبرها

  • گل سردار آزمون مانع شکست رُم نشد
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • ادعای بزرگ ژسوس: الهلال به صعود ایمان دارد!‏
  • اینتر نمی‌تواند اسکودتو را در خانه میلان جشن بگیرد
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • دلم می‌خواهد استقلال قهرمان شود تا یک عده روسیاه شوند!
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • همه بازی‌ها برایمان فینال است
  • اودگارد: بعد از هفته سخت، صدرنشینی بهترین اتفاق است
  • با وجود بازی برای الاتحاد؛ قلب کریم بنزما هنوز برای رئال مادرید می‌تپد! + عکس