Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۸ بهمن) قوه مقننه در نطق پیش از دستور خود ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: در چند سال اخیر سیاست آمریکا، مقابله همه‌جانبه با ملت ایران بوده و یکی از اهداف خود را ایجاد یأس و جدایی بین ملت و بدبین نمودن مردم از مسئولان قرار داده است و آنقدر در این کار وقیحانه عمل می‌کند که حتی بعد از ترور شهید سلیمانی، رئیس‌جمهور آمریکا توئیت کرد که ملت ایران و عراق خوشحالی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انقلاب اسلامی بر پایه وحدت امت و اعتماد عمومی شکل گرفت. این کلید پیروزی در انقلاب و استمرار انقلاب است. متأسفانه مثل اینکه عده‌ای به هر بهانه می‌خواهند صفوف ملت را متفرق نمایند. امروز انقلابیِ واقعی فردی است که وفاق ملی را تحت زعامت رهبری پیگیری کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا برنامه بزرگ‌تری برای مسلمانان تدارک دیده است که در قالب طرح قلابی قرن، همه مسلمانان را تحقیر نماید؛ این جسارت نتیجه تفرقه کشور‌های اسلامی است که به رژیم صهیونیستی و آمریکا اجازه تبهکاری را داده است، اما به زودی نتیجه این رفتار‌ها را درک می‌کنند و طلیعه آن در قیام ملت عراق علیه آمریکا بود. آمریکا به دست خود این حرکت را در همه کشور‌های اسلامی فراگیر خواهد نمود.

این خبر در حال تکمیل است.

منبع: فردا

کلیدواژه: معامله قرن کشور های اسلامی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که این کشور خواهان جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه خاورمیانه است.

به گزارش تسنیم، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه در جریان دیدار با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق اعلام کرد: واشنگتن متعهد به حفاظت از منافع ایالات متحده و شرکایش در منطقه از جمله عراق است. آمریکا متعهد به حمایت از امنیت اسرائیل است.

بایدن همچنین اظهار داشت که آمریکا متعهد به برقراری یک آتش بس است که اسرا را به خانه بازمی‌گرداند و از گسترش جنگ جلوگیری می‌کند.

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد که واشنگتن خواهان جلوگیری از گسترش جنگ در منطقه خاورمیانه است.

نخست وزیر عراق نیز در این دیدار در واشنگتن با تاکید بر اینکه بغداد خواستار ممانعت از گسترش درگیری است، ابراز داشت که دیدگاه های ایالات متحده و عراق ممکن است در مورد آنچه در منطقه اتفاق می‌افتد متفاوت باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: فعلا کاندیداتوری من برای ریاست جمهوری مناسب نیست پسر بایدن درگذشت

دیگر خبرها

  • بایدن: مصمم به جلوگیری از گسترش درگیری در خاورمیانه هستیم
  • جو بایدن در دیدار با نخست وزیر عراق: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • بایدن: آمریکا متعهد به حفاظت از شرکا در منطقه است
  • ناامنی‌های اخیر باهدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی طراحی شده بود
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • واکنش علی لاریجانی به عملیات «وعده صادق»
  • واکنش علی لاریجانی به عملیات «وعده صادق»
  • رئیس موقت پارلمان عراق: عملیات ایران حق قانونی این کشور بود
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق نتیجه تقویت دیپلماسی انرژی است
  • عاقبت 35 سال زندگی جعلی | مورد عجیب هویت دزدی در آمریکا!