Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی با اشاره به برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان در طول دهه فجر انقلاب اسلامی، افزود: برنامه های ویژه دهه فجر امسال با عنوان " فجر تا نوروز" برگزار می شود.

« سید علی کریمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: دهه فجر انقلاب فرصت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به برنامه های ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در حوزه ورزش ، افزود: برنامه های ورزشی با هدف تقویت روحیه نشاط و تندرستی در جامعه برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ ورزش و سلامتی در بین آحاد مردم بویژه نسل جوان و نوجوان از دیگر رویکردهای برنامه های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان است.

 

کریمی افزود: در این راستا طی دهه فجر انقلاب اسلامی امسال طرحی با عنوان" فجر تا نوروز" در استان لرستان اجرایی می شود.

 

وی بیان کرد: در قالب این طرح از دهه فجر انقلاب اسلامی تا عید نوروز برنامه های گسترده ورزشی شامل مسابقات ورزشی، مسابقات و بازی های محلی و  ورزش های همگانی در مناطق مختلف شهری و روستایی استان برگزار می شود.

 

کریمی با بیان اینکه مسابقات و برنامه‌های ورزشی ما از دهه فجر تا فروردین ۹۹ ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی هم برنامه ریزی کرده‌ایم.

 

وی با تاکید بر اینکه خوابگاه‌های ورزشی و اماکن ما هرساله در اختیار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بوده و امسال هم برای اسکان مسافران در این اماکن آمادگی داریم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اظهار کرد: همچنین سالن‌های ورزشی در مواقع بارش باران‌ نیز در اختیار ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح نوروزی دهه فجر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم

در آئین گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان و گرامیداشت کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید سرافراز استان، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، میررمضانی فرماندار فریدونکنار، سرهنگ غفارپور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران، معاونان، مسئولان ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان سراسر استان حضور داشتند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان در این آئین گفت: از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان مازندران که پیشنهاد دهنده و مجری این طرح بودند و پایگاه‌های بسیج محلات که با همکاری هم این رویداد را برگزار می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: در نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان حدود ۲۰ هزار نفر از سراسر استان مشارکت دارند. مسابقات از سطوح بسیج محلات، حوزه و شهرستان برگزار و نفرات و تیم‌های منتخب شهرستان‌های استان در این مرحله رقابت خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در آئین گشایش المپیاد فرهنگی ورزشی و علمی شهید عجمیان، گفت: باید با ترویج اخلاق در محیط ورزش، شهید عجمیان‌ها را پرورش دهیم که این جوانان در حقیقت پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: برای برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران تاکنون در مازندران حدود هزار و ۲۵۰ شهید ورزشکار تقدیم کردیم که آخرین آن شهید محسن حسین نیا تکواندوکار مازندرانی بود که در مقابله با تروریست‌ها به شهادت رسید.

رجبی ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام شهید عجمیان و دومین کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید والامقام استان در ۸ رشته فوتسال، والیبال، طناب کشی، طناب زنی، دارت، دوومیدانی، تنیس روی میز و فوتبال روی میز برگزار خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین