Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:44:02 GMT

شمیم شهادت قامت البرز را معطر کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۱۱۴۴

شمیم شهادت قامت البرز را معطر کرد

پیکر های پاک این پنج شهید گمنام امسال  در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس  تفحص و به آغوش مردم شهید پرور ایران اسلامی بازگشته اند.

این پیکر مطهر شهدای  از شب های اخیر میهمان عزاداران فاطمی کرج است و مردم شهید پرور البرز در هیات های مذهبی میزبان این شهدا بوده اند.
به گزارش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز، پیکر پاک یکی از این شهدا  امروز بر روی دستان مردم شهیدپرور کرج از فلکه اول رجایی شهر کرج تا اداره کل اطلاعات استان البرز تشییع شد و در محوطه این اداره کل آرام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید گرانقدر که  در زمان شهادت ۱۸ سال سن داشته  سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی رمضان در شرق بصره به شهادت رسیده است.

همچنین فردا همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پیکر پاک ۲ شهید گمنام در منطقه ماهدشت کرج از میدان نماز به سمت میدان امام خمینی (ره)‌تشییع و در محوطه مسکن مهر ماهدشت (شهرک پیام) به خاک سپرده می شوند.

یکی از این شهدا  در زمان شهادت ۳۰ سال سن داشته  و در جزیره بوارین عراق و در عملیات والفجر هشت  شربت شهادت نوشیده است،  شهید دیگر نیز ۲۵ ساله و  سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در شرق بصره  به آسمان ها پرکشیده است.

براساس همین گزارش پیکر پاک ۲ شهید دیگر نیز فردا در شهرک جهان نما و شهرک خاتم الانبیاء (ص) کرج  تشییع می شوند و در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز واقع در شهرک جهان نما آرام می گیرند.

یکی از این شهدا که ۲۵ سالن سن داشته در تک دشمن در منطقه عملیاتی زبیدات  و شهید دیگر  ۲۵ ساله  در عملیاتی کربلای پنج و در منطقه شلمچه شربت شهادت نوشیدند.

استان البرز بیش از پنج هزار و ۲۵۰ شهید والا مقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب‌ها دفاع مقدس استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس استان البرز دفاع مقدس استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو

حزب‌الله لبنان ضمن رد ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره میزان تلفات این جنبش، هدف از این اظهارات را بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده این رژیم دانست.

به گزارش ایسنا، یک منبع در حزب‌الله لبنان امروز پنج‌شنبه اظهارات اخیر «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره شهادت نیمی از رهبران این جنبش در جنوب لبنان را تکذیب کرد.

گالانت چهارشنبه در بیانیه‌ای مدعی شد که رژیم صهیونیستی نیمی از سران حزب‌الله را در جنوب لبنان به شهادت رسانده و نیم دیگرشان در مقابل نیروهای ارتش این رژیم پنهان شده‌ و میدان جنگ را ترک کردند.  

این منبع در حزب‌الله در گفت‌گویی با خبرگزاری فرانسه تاکید کرد: این‌ها سخنانی بی‌ارزش و نادرست با هدف بالا بردن روحیه ارتش فروپاشیده (رژیم صهیونیستی) است.

این مسوول حزب‌الله در ادامه گفت: تعداد آن‌هایی که مسوولیت مشخصی در حزب‌الله داشتند و به شهادت رسیدند، از انگشتان یک دست فراتر نمی‌رود.

حزب‌الله روز چهارشنبه از اجرای عملیات‌هایی علیه نقاط تجمع سربازان دشمن در «حرش نطوعه» و شهرک «آویویم با تسلیحات مناسب خبر داد.

همچنین شبکه خبری «الجزیره» از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در کریات شمونا و شهرک‌هایی در اصبع الجلیل به دلیل نفوذ پهپاد خبر داد.

به گزارش رسانه‌های عبری پنج موشک نیز از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اراضی اشغالی شلیک شد.

حزب‌الله از هفته گذشته در پی عملیات «وعده صادق» ایران علیه رژیم صهیونیستی، بر شدت حملات خود علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم افزود.

این حزب از همان روز هفتم اکتبر که حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه آغاز شد، تقریبا هر روز عملیات‌هایی را علیه دشمن صهیونیستی انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • فیلم| کشف پیکر ۳۵ شهید دیگر در محوطهٔ بیمارستان الناصر خان‌یونس
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • افزایش پیکرهای کشف شده در گور جمعی بیمارستان ناصر به ۳۱۰ پیکر
  • شهادت یک نفر در حمله پهپادی اسرائیل به یک خودرو در لبنان + جزئیات